کمپین حذف ایران نتیجه معکوس می‌دهد

ایوب بهتاج ، در مورد حضور خود همراه با قربان‌بردیف در محل تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت:‌ خوشبختانه فضای خیلی خوب و دوستانه‌ای در تیم ملی وجود دارد. بردیف سال‌هاست کی‌روش را می‌شناسد و ارتباط خوبی بین آنها وجود دارد. در این دیدار در مورد بحث‌های کلی تیم ملی و باشگاه‌ها با هم صحبت کردیم.  کی‌روش نیز از ما دعوت کرد تا در محل تمرین تیم شرکت کنیم. 

وی افزود:‌ خدا را شکر همه بچه‌ها با انگیزه هستند و امیدواریم تیم ملی نتیجه‌ای بگیرد که سبب صعود ما از مرحله گروهی شود. البته با انگیزه‌ای که امروز از بازیکنان‌مان دیده‌ام ان‌شاءالله این اتفاق هم خواهد افتاد. قربان‌ بردیف نیز در این دیدار در جمع بازیکنان ابراز امیدواری کرد تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ به موفقیت برسد. در کل صحبت‌های خوبی با کی‌روش درباره وضعیت کلی فوتبال کشور و تیم ملی داشتیم.

سرپرست باشگاه تراکتور درباره کمپین حذف تیم ملی کشورمان از جام‌جهانی توضیح داد: به هیچ عنوان افرادی که چنین کمپینی راه انداخته‌اند به هدف‌شان نمی‌رسند. فقط می‌خواهند با این صحبت‌های واهی روحیه بچه‌های ما را تضعیف کنند که این امر امکانپذیر نخواهد شد. از قضا من می‌گویم تلاش‌هایشان نتیجه برعکس خواهد داد زیرا تیم ما صاحب اراده‌ای است که هر زمان چنین بحث‌هایی پیش آمده توانسته است با انگیزه‌تر ظاهر شود. قطعا در جام‌جهانی قطر هم این اتفاق خواهد افتاد. هیچ باشگاه، بازیکن و فردی در ایران به هیچ عنوان این کمپین را تأیید نمی‌کند.

بهتاج در مورد آخرین وضعیت تیم تراکتور پس از شکست ۴ بر ۲ مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر توضیح داد: شکست هم جزئی از فوتبال است. اینگونه نیست همیشه فوتبال روی خوش خودش را به ما نشان بدهد. در دیدار با سپاهان هم دچار جریانات بد فوتبال شدیم و در دقایق ابتدایی محمدرضا اخباری را از دست دادیم. اخراج وی سیستم بازی ما و انتظاراتی که بردیف و کادر فنی از بچه‌ها داشتند، به هم ریخت. هرچند در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره بودن توانستیم دو گل را جبران کنیم  اما در نهایت نتوانستیم نتیجه را تغییر بدهیم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بهتر کار خواهیم کرد و نتایج خوبی می‌گیریم. امسال تراکتور شایستگی حضور در رتبه‌های بالای جدول را دارد زیرا بازیکنان و مربیان توانمندی در اختیار داریم.

وی در مورد برنامه‌های باشگاه تراکتور در تعطیلات لیگ برتر توضیح داد: حدود ۴۵ روز بازی‌های لیگ برتر تعطیل است. کادر فنی ما استراحتی برای بازیکنان در نظر می‌گیرد و سپس برای ادامه لیگ، اردوهایی را برگزار می‌کنیم تا تیم به انسجام بهتری برسد.

سرپرست باشگاه تراکتور در خصوص احتمال اعزام این تیم به خارج از کشور برای برگزاری اردو گفت:‌ قطعا یک اردوی خارجی خواهیم داشت اما محل این اردو در روزهای آینده مشخص می‌شود.