پرسپولیس- مس کرمان؛ بازی به یاد ۶ تایی شدن مسی ها/ فولاد- گل گهر؛ شاگردان نکونام به دنبال طلسم شکنی

بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار روز پنج شنبه شروع می‌شود و مابقی دیدار‌ها هم روز جمعه برگزار خواهد شد. در حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس به مصاف مس کرمان می‌رود و تیم استقلال هم مهمان تیم هوادار است.  بعد از آن مسابقات لیگ برتر فوتبال به خاطر اردوی تیم ملی فوتبال و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تعطیل می‌شود.

تراکتور- ملوان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته شکست سنگینی برابر تیم سپاهان متحمل شد و با ۱۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان بردیف قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند و با برد برابر تیم ملوان جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند و با پیروزی به تعطیلات لیگ برتر فوتبال بروند.

محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور به علت محرومیت نمی‌تواند تیم خود را در این بازی همراهی کند و همین موضوع به دغدغه اصلی بردیف تبدیل شده است چرا  که دروازه بان دوم تراکتور در بازی با سپاهان عملکرد خوبی نداشت و در شکست سرخپوشان تبریزی تاثیرگذار بود.

در آن طرف، تیم ته جدولی  ملوان هفته گذشته در یک بازی جنجالی برابر تیم پرسپولیس شکست خورد و با ۵ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

مازیار زارع سرمربی ملوان  در بازی با پرسپولیس با داور مسابقه درگیر و از زمین مسابقه اخراج شد. زارع در بازی با تراکتور هم محروم است و قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.

قو‌های سپید انزلی محکوم به برد برابر تراکتور هستند تا همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر فوتبال باشند.

تیم ملوان در سال ۵۴ توانست تیم تراکتور را شکست بدهد و این آخرین برد این تیم شمالی بوده است. انزلی چی‌ها در ۴۷ سال بعدی هیچ گاه نتوانستند تیم تراکتور را در جریان بازی شکست بدهند. البته در سال ۸۹ بازی این ۲ تیم در جام حذفی در تبریز با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم ملوان در ضربات پنالتی برنده بازی شد.

تیم‌های ملوان و تراکتور ۲۱ بار در تبریز به مصاف هم رفته اند که سهم تراکتور ۱۳ برد و ۷ بازی هم مساوی شده و یک بار نیز ملوان به برتری دست یافته است.

به هر حال باید دید ملوانی‌ها می‌توانند این بار طلسم شکنی کنند و تراکتور را در خانه اش شکست بدهند یا نه!

پرسپولیس- مس کرمان؛ بازی به یاد ۶ تایی شدن مسی ها/ فولاد- گل گهر؛ شاگردان نکونام به دنبال طلسم شکنی

پرسپولیس- مس کرمان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۷

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته با تک گل لوکادیا توانست از سد تیم ملوان عبور کند و با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

سرخپوشان پایتخت قصد دارند با برد برابر تیم مس کرمان صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند و با برد به تعطیلات لیگ برتر فوتبال بروند و خودشان را آماده بازی با استقلال بعد از جام جهانی کنند. 

در آن طرف، تیم مس کرمان هفته گذشته توانست برابر تیم صنعت نفت آبادان به برتری برسد و با ۹ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

پرسپولیس و مس کرمان در حالی روز پنج شنبه برای هفدهمین بار مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که نزدیک به ۴۶۳ هفته از آخرین رقابت ۲ تیم می‌گذرد. مسابقه‌ای که در جریان آن مس کرمان با هدایت پرویز مظلومی به تیم‌های پیوست که برابر سرخپوشان شکست ۶ بر صفر را تجربه کرد.

حالا شاگردان حسین خانی قصد دارند تیم پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کنند، اما کار سختی پیش رو دارند.

میلاد سرلک با رفع مصدومیت می تواند تیمش را در این بازی همراهی کند. سیامک نعمتی و احمد گوهری هم تستشان منفی شده است و مشکلی برای همراهی سرخپوشان در این بازی ندارند.

علاوه بر این، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به علت ابتلا به ویروس کرونا قادر به همراهی تیمش در بازی برابر  تیم مس کرمان نیست. 

صنعت نفت آبادان- پیکان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۷

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنان با فیروز کریمی می‌بازد و هفته گذشته هم برابر تیم مس کرمان شکست خورد.

برزیل ایران در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با ۵ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان فیروز کریمی قصد دارند با برتری برابر تیم پیکان نوار باخت‌های خود را قطع کنند، اما با حریف جوان و با انگیزه‌ای مواجه هستند.

در آن طرف، تیم پیکان هفته گذشته برابر تیم هوادار به تساوی یک بر یک دست یافت و با ۱۱ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

خودرو سازان می‌خواهند دست پر از آبادان برگردند تا با روحیه بالا به تعطیلات لیگ برتر فوتبال بروند.

پرسپولیس- مس کرمان؛ بازی به یاد ۶ تایی شدن مسی ها/ فولاد- گل گهر؛ شاگردان نکونام به دنبال طلسم شکنی

فولاد- گل گهر سیرجان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۹

تیم فولاد هفته گذشته برابر تیم نساجی مازندران شکست خورد و با ۱۲ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان نکونام در ۵ هفته گذشته رنگ برد را ندیدند و آن‌ها قصد دارند که با پیروزی برابر گل گهر طلسم نبردن خود را بشکنند.

 مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده که با جواد نکونام برای دستیاری کی روش به صورت پاره وقت قرارداد می‌بندد و قرارداد این مربی با فولاد پابرجا است، اما گرشاسبی اعلام کرد که مگر حق التالیفی است که بخواهد پاره وقت باشد؟ این بحث اصلا حرفه ای نیست و ما تیم را براساس نظر نکونام بسته ایم و باید با سرمربی مان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. 

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته برد پرگلی برابر تیم نفت مسجد سلیمان داشت و با ۱۸ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی می‌خواهند با برد برابر فولاد رتبه خود را افزایش بدهند و با روحیه بالا به تعطیلات لیگ برتر فوتبال بروند، اما کار سختی در اهواز پیش رو دارند.

جدال ۲ مربی استقلالی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

برنامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

روز جمعه

هوادار- استقلال- ساعت ۱۶

مس رفسنجان- سپاهان- ساعت ۱۶:۳۰

آلومینیوم اراک- نساجی مازندران- ساعت ۱۷:۳۰

ذوب آهن- نفت مسجد سلیمان- ساعت ۱۸:۳۰