قول پیشکسوت فوتبال به پرسپولیسی‌ها

ضیا عربشاهی درباره شایعه برکناری درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: از زمانی که رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شده تا به امروز فعالیت‌های خوبی در تمام زمینه‌ها انجام داده است. حتی بالاتر از توانش هم در بحث مالی برای این باشگاه کار کرده، هر چه نباشد خودش یک پرسپولیسی تمام‌ عیار و اصیل است و به این تیم تعصب کامل دارد. خوشبختانه درویش در یک خانواده ورزشی بزرگ شده و حتی توانایی بالاتری از لحاظ مدیریتی دارد و در کارش خیلی موفق ظاهر شده است.

وی افزود: هر چند در چند روز گذشته یک‌سری افراد که به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسند و جزو مواجب به‌گیرها محسوب می‌شوند شایعه کناره‌گیری درویش را مطرح کرده‌اند، اما به صراحت می‌گویم این آقایان کور خوانده‌اند. من تمام این اشخاص را به خوبی می‌شناسم زیرا کسانی هستند که توانایی اداره حتی خانواده خودشان را هم ندارند.

تعطیلات و وقفه‌ها کار را برای پرسپولیس سخت کرده...

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من به هواداران پرسپولیس قول می دهم که تمام درخواست هواداران و کادرفنی تیم تا الان از طرف مدیریت باشگاه تمام و کمال انجام شده و مطمئن باشید که درویش حالا حالاها در سمت خود باقی خواهد ماند. تنها درخواست من از دوستان منتقد این است که بی‌پایه و اساس و از روی غرض‌ورزی صحبت نکنند و تنها به عنوان کسی که عاشق پرسپولیس هستند این تیم را وارد حاشیه نکنند و بگذارید مدیریت به کارش ادامه دهد. بهتر است در پایان فصل پس از کسب نتایج دنبال ارزیابی عملکرد مدیریت و همچنین کادرفنی باشگاه باشیم. آرزوی موفقیت تیم بزرگ پرسپولیس را در ادامه لیگ دارم.

عربشاهی درباره نتایج ضعیف مس کرمان در این فصل و انگیزه‌های ویژه‌ی این تیم برای دیدار با سرخپوشان تهرانی تصریح کرد: تا الان هیچ بازی آسانی وجود نداشته است. تیم حریف وینگرهای خوبی دارد و جدا از آن نیز به خوبی هم جابه‌جا می‌شوند. سعی می‌کنیم نسبت به بازی‌های قبل بهتر باشیم و به برتری برسیم. مس هم تیم خوبی است و بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. بازیکنان پرسپولیس نیاز به هماهنگی بیشتری دارند تا به هماهنگی خوبی برسند، اما این تعطیلات و وقفه‌هایی که برای تیم ملی به وجود می‌آید کار را کمی سخت کرده است.

قول پیشکسوت فوتبال به پرسپولیسی‌ها

توپ‌رسانی به خط حمله کم شده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: گل‌محمدی و تیمش با انگیزه هستند و می‌توانند در این بازی روند خوبی داشته باشند. هر تیمی بتواند توپ و میدان را به دست بگیرد، می‌تواند پیروز میدان باشد. ۳ امتیاز بازی با مس رفسنجان و ملوان از نظر روحی و روانی به پرسپولیس کمک زیادی کرد تا آن‌ها به صدر جدول بروند. این صدرنشینی باعث می‌شود تا پرسپولیس با روحیه خوبی به مصاف مس کرمان برود تا بتواند جایگاه خودش را در صدر جدول حفظ کند.

عربشاهی در پایان در پاسخ به این سؤال که نقاط ضعف و قوت پرسپولیس چیست، خاطرنشان کرد: نقطه قوت پرسپولیس جناحین است که بازیکنان خوبی دارد، اما باید توپ‌رسانی بیشتری به نوک حمله داشته باشند. درباره نقطه ضعف هم باید بگویم که به نظر من توپ‌رسانی به خط حمله کم شده و لوکادیا خیلی خوب تغذیه نمی‌شود و توپ نمی‌گیرد. اگر خط هافبک بتواند توپ‌های بیشتری به خط حمله برساند لوکادیا بیشتر گلزنی خواهد کرد.

 
منبع: میزان