اخبار تیم ملی| آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا جهانبخش و سردار آزمون

محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله ۲۲ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*تیم ما به خوبی خودش را آماده حضور در این رقابت‌ها می‌کند. قرار است از امروز دور جدید تمرینات تیم ملی با حضور بازیکنان تیم‌های لیگ برتری آغاز شود. همچنین قرار است تعدادی از بازیکنان منتخب تیم ملی جوانان از فردا به تیم اضافه شوند تا تمرینات با حضور تعداد بیشتری از بازیکنان ادامه پیدا کند.

*این اردو به بازی روز ۱۹ آبان مقابل نیکاراگوئه منتهی خواهد شد. پس از آن نیز تیم ملی روز ۲۳ آبان عازم دوحه می‌شود و بیست و پنجم نیز پشت درهای بسته به مصاف تونس می‌رود.

تیم ملی

*امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان با توجه به گفت و گوی حضوری کی‌روش با سرمربیان تیم‌های این سه بازیکن در قطر، به تمرینات تیم ملی اضافه شده و این روزها به صورت جداگانه و اختصاصی زیرنظر کادرفنی تمرین می‌کنند تا به شرایط مدنظر برای حضور در جام جهانی به صورت کامل برسند.

*طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی و هماهنگی فدراسیون فوتبال با باشگاه بایرلورکوزن،  سردار آزمون  تا پایان امروز زیر نظر عضوی از کادرفنی تیم ملی تمرین خواهد کرد و قرار است از فردا به باشگاهش بازگردد تا تمرینات خود را زیر نظر تیم آلمانی انجام بدهد.  علیرضا جهانبخش  هم مشکل خاصی ندارد و پس از یک مصدومیت جزئی تمرینات خودش را با تیم فاینورد از سر می‌گیرد.