جدیدترین خبر درباره قرارداد کی روش با تیم ملی

قرارداد فدراسیون فوتبال با کی روش سه ماهه است اما مهدی تاج و همکارانش دوست دارند او در جام جهانی نتیجه بگیرد و قراردادش را برای جام ملتهای آسیا هم تمدید کنند.

یکی از دلایل مهم این موضوع این است که در شرایط فعلی گزینه داخلی مناسبی برای تیم ملی نداریم و گزینه های خارجی هم مثل کارلوس کی روش فوتبال ایران را نمی شناسند.

از طرفی بازیکنان تیم ملی هم کی روش را قبول دارند و اگر تیم ما در قطر نتیجه بگیرد قطعا اقبال عمومی به کی روش بیشتر می شود.

کارلوس کی روش

مهدی تاج حتی قبل از این که رئیس فدراسیون شود تصمیم خود را برای حضور کی روش گرفته بود چون مطمئن بود که در انتخابات رای می آورد و کی روش هم خیلی دوست داشت دوباره به ایران برگردد.

با توجه به نتایج و بازیهای خوب تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال حالا مردم به موفقیت تیم ملی در جام جهانی خیلی امیدوار شده اند فدراسیون هم ترجیح می دهد با همین کی روش به کارش ادامه بدهد.

البته طبیعی است که اگر تیم ایران در قطر نتیجه بگیرد قرارداد کی روش برای جام ملتهای آسیا افزایش پیدا کند اما ظاهرا سئول نشینان مشکل خاصی با این موضوع ندارند و حاضرند با این مربی تمدید کنند.

یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی در جام ملتها جواد نکونام است که تا امروز هنوز دستیار کی روش در جام جهانی نشده و البته با فولاد هم نتایج ضعیفی کسب کرده است. از طرفی امثال علی دایی سالهاست که مربیگری نمی کنند و گزینه چندان خوب دیگری هم نداریم. می ماند خود کی روش که اگر در قطر نتیجه بگیرد حتما علاقمند می شود در جام ملتها هم روی نیمکت ایران حضور داشته باشد. او با تیم ما جامی نگرفته و همین مساله هم می تواند برایش یک انگیزه بزرگ باشد. آنچه مسلم است فدراسیون فوتبال از ادامه حضور کی روش در ایران استقبال می کند و فقط نتایج ضعیف احتمالی ایران در جام جهانی می تواند باعث قطع همکاری طرفین شود.