اعتراف نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی/ لیگ دوبنده پوشان تحت تاثیر دست های پشت پرده

علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ گفت: امسال هم همچون سال‌های گذشته برای حضور در لیگ برتر پیشنهاداتی داشتم، اما ترجیح دادم در لیگ نباشم. در حالیکه پیش بینی می‌کردیم لیگ امسال نسبت به دوره‌های قبل، به دور از مشکل و نفوذ برخی افراد باشد، باز هم شاهد بودیم که همچنان برخی‌ها در بحث تیمداری و جذب کشتی گیران شیطنت‌های انجام می‌دهند.

دارنده مدال برنز جهان گفت: برخی افراد که اتفاقا مسئولیت‌های مختلفی در کشتی دارند همچنان مشغول مذاکرات و رایزنی در پشت پرده برای تیمداری در لیگ بوده و هستند و هم کار‌هایی انجام می‌دهند که اصلا در جایگاه و شخصیت حقوقی آن‌ها نیست. فقط امیدوارم علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون به خوبی با این مسایل برخورد کند، چراکه او همواره نسبت به این مسایل حساس بوده و خواهان مسابقاتی عادلانه و به دور از حواشی است.

وی تصریح کرد: اینکه فردی در کادر فنی تیم‌های ملی سمت داشته باشد و از این جایگاه به نحوی استفاده و برخی کشتی گیران را مجاب کند که به کدام تیم بروند یا خیر به دور از شان و شخصیت اهالی این رشته پهلوانی است.

اعتراف نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی لیگ دوبنده پوشان تحت تاثیر دست های پشت پرده

رضایی خاطرنشان کرد: یکی از اثرات منفی این شیطنت‌ها فراری دادن اسپانسر‌ها است به نحوی که یک باشگاه یا اسپانسر با هدف و برنامه وارد لیگ کشتی می‌شود اما در میانه راه متوجه این مسائل پشت پرده شده و ترجیح می‌دهد سال آینده به جای کشتی در رشته‌های دیگر سرمایه گذاری کند. متاسفانه این افراد که سایه سنگینی بر لیگ کشتی دارند بیشتر به فکر منافع شخصی خود هستند.