با وجود پالس‌های مثبت؛ تکلیف این ستاره در پرسپولیس مشخص نیست

با اینکه لیگ برتر فوتبال کشورمان پس از پایان هفته یازدهم با تعطیلاتی دو ماه تا پایان جام جهانی روبرو شده اما این تعطیلات به نشانه تعطیلات نیم فصل نیست و باشگاه‌ها در این مقطع زمانی فعالیت نقل‌وانتقالاتی قانونی نخواهند داشت.

با این وجود اما در مورد عیسی آل‌کثیر مهاجم مصدوم پرسپولیس صحبت‌های ضدونقیضی مطرح می‌شود. برخی‌ها معتقدند که با دور جدید تمرینات پرسپولیس ممکن است آل‌کثیر به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس برگردد و برخی دیگر چنین خبری را تکذیب می‌کنند.

بد نیست بدانید تا زمان انتشار و تنظیم این خبر، درباره عیسی آل‌کثیر هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و این بازیکن فعلا قرار نیست که به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شود. البته اگر شرایط بدنی و فنی آل‌کثیر آنطور که مدنظر یحیی گل‌محمدی قرار بگیرد شاید این بازیکن به لیست پرسپولیس اضافه شود اما با وجود مهدی عبدی و حامد پاکدل که به مهاجمان ذخیره پرسپولیس تبدیل شده‌اند اضافه شدن آل‌کثیر و رسیدن تعداد مهاجمان پرسپولیس به عدد پنج در مقطع فعلی شاید نشدنی باشد. در هر حال در مورد آل‌کثیر با توجه به اینکه یحیی گل‌محمدی هنوز نظر قطعی‌اش را نداده هیچ خبره رسمی وجود ندارد و تمام اخبار گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

با وجود پالس‌های مثبت؛ تکلیف این ستاره در پرسپولیس مشخص نیست