خبری مهم برای هواداران رئال مادرید/ ستاره رئال ماندنی شد

شرایط در یکی دو سال اخیر چندان باب میل مارکو آسنسیو پیش نرفته و به نظر می رسد این ستاره اسپانیایی مصمم است در تابستان سال آینده و به صورت آزاد برنابئو را ترک کند.

اخبار حاکی از آن بود که مدیران باشگاه  رئال مادرید  حاضر به برآورده کردن خواسته های این بازیکن 26 ساله نبودند و نیمکت نشینی های مکرر، او را مجاب به جدایی کرده بود.

اما حالا نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد که طرفین به فکر از سرگیری دوباره مذاکرات هستند و ممکن است مارکو آسنسیو در رئال مادرید باقی بماند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه باشگاه عامل اصلی این تغییر مواضع و او که یکی از بزرگترین حامیان آسنسیو در رئال مادرید لقب گرفته، خواهان ماندن این بازیکن در تیمش شده است.

خبری مهم برای هواداران رئال مادرید/ ستاره رئال ماندنی شد

مذاکرات بین مدیران رئال مادرید این بازیکن احتمالا پس از حضور آسنسیو در ترکیب اسپانیا در جام جهانی در ماه نوامبر ادامه خواهد یافت و او پیشنهاد رئال مادرید را قبل از هر باشگاه دیگری در اولویت قرار خواهد داد.

به نظر می رسد مدیران و کادر فنی رئال مادرید تحت تاثیر تلاش و مبارزه مارکو آسنسیو برای حضور در ترکیب ثابت قرار گرفته و نمی خواهند این بازیکن حالا تجربه در این باشگاه را از دست بدهد.

مارکو آسنسیو در هفته های اخیر موفق شده خودش را به ترکیب ثابت رئال مادرید برساند و عملکرد این بازیکن نسبت به ماه های قبل به وضوح بهتر شده است.