صعود مقتدرانه تیم ملی

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام بین قاره‌ای به میزبانی ورزشگاه کایت بیچ دبی مقابل ژاپن به زمین رفت و توانست با نتیجه 4 بر 3 حریف آسیایی خود را مغلوب کند.

به این ترتیب ایران با کسب 3 پیروزی مقابل تیم‌های پاراگوئه، آمریکا و ژاپن 9 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه دوم به نیمه‌نهایی رسید.

مسلم مسیگر(کاپیتان)، محمد احمدزاده، حمید بهزاد پور(دروازه بان)، مصطفی کیانی و علی میرشکاری با نظر کادرفنی پنج بازیکنی بودند که از ابتدا در ترکیب ایران قرار گرفتند.

محمد معصومی زاده، امیرحسین اکبری، مهدی شیر محمدی، موحد محمدپور، محمدعلی مختاری، سید مهدی میر جلیلی و سعید پیرامون نیز نفرات نیمکت‌نشین ایران در مسابقه بودند.

در سوی مقابل سامورایی‌ها با ترکیب گینوزا، آکاگوما، اوبا، اوزو و ماتسوئو وارد زمین شدند. کاوای، تاناکا، اوساتو، خوزه، سایتو و کیبونو هم نیمکت‌نشینان ژاپن با سرمربیگری تروکی تاباتا بودند‌.

۱۲ دقیقه اول بازی با برتری یک بر صفر ایران تمام شد‌. در وقت دوم ژاپن 2 بر یک به برتری رسید تا دو تیم با تساوی 2 بر 2  پا به وقت سوم بگذارند. در وقت سوم نیز نبرد این دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد تا این مسابقه در پایان وقت‌های قانونی 3 بر 3 به اتمام برسد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست با یک گل حریف آسیایی خود را مغلوب کند تا این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر3 به سود ایران خاتمه پیدا کند. 

مهدی شیرمحمدی، موحد محمدپور، حمید بهزاد‌پور و امیرحسین اکبری برای ایران موفق به گلزنی شدند. گل‌های ژاپن را هم محمد معصومی‌پور(گل به خودی)، آکاگوما، کاوای به ثمر رساندند.

در میانه‌های وقت دوم محمد علی مختاری با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

ایران روز شنبه در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات به مصاف امارات میزبان می‌رود. دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی هم بین تیم‌های پاراگوئه و برزیل برگزار خواهد شد.