برنامه پخش زنده فوتبال ساحلی ایران – امارات امشب 14 آبان 1401
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امشب برای رسیدن به دیدار پایانی جام بین قاره‌ای باید از سد میزبان مسابقات بگذرد.


برای مشاهده برنامه پخش زنده فوتبال ساحلی ایران – امارات امشب 14 آبان 1401 اینجا کلیک کنید

 

مرحله گروهی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ۲۰۲۲ به میزبانی امارات ، با معرفی ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد. برزیل (۹) و امارات (۶) به عنوان تیم های اول و دوم گروه A به جمع چهار تیم نهایی راه یافتند و ایران (۸) و پاراگوئه (۶) راه یافتگان از گروه B به مرحله نیمه نهایی بودند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امشب برای رسیدن به دیدار پایانی جام بین قاره‌ای باید از سد میزبان مسابقات بگذرد.

 

تیم ملی ایران با ۳ عنوان قهرمانی، در کنار برزیل و پایین‌تر از روسیه (۴ قهرمانی) دومین تیم پرافتخار جام بین قاره‌ای محسوب می شود. این تیم در دوره قبلی با قبول شکست از روسیه، از کسب قهرمانی چهارم بازماند و در این دوره، به دنبال فتح جام است تا از برزیل سبقت گرفته و عنوان مشترک پرافتخارترین تیم جام را به صورت مشترک با روسیه صاحب شود.

شاگردان علی نادری تا این جای کار عملکرد خوبی داشتند و با پیروزی در هر سه دیدار دور گروهی نشان دادند که عزمی جدی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. آنها برای رسیدن به دیدار پایانی و نهایی کردن هدف خود، امشب بازی با اماراتِ میزبان را پیش رو دارند. 

برزیل و پاراگوئه از ساعت ۱۸:۱۵ امروز برگزارکننده اولین دیدار مرحله نیمه نهایی خواهند بود و بعد از این دیدار، ایران از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف امارات خواهد رفت. بازی های رده‌بندی و فینال این دوره نیز فردا برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم های اول تا چهارم جام مشخص شود.