سون به جام جهانی می‌رسد

سون در جریان دیدار حساس تاتنهام برابر مارسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت.این ستاره کره جنوبی به اجبار یک عمل جراحی روی صورتش و در اطراف چشمش انجام داد و همین موضوع باعث شد که بسیاری از هواداران و کادر فنی کره جنوبی نگران شرایط او و شانسش برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ باشند. حتی بسیاری از رسانه‌ها از احتمال غیبت او در این رقابت‌ها برای طی کردن دوران نقاهت پس از عمل صحبت کردند.

این بازیکن در جریان بازی روز گذشته تاتنهام برابر لیورپول که با پیروزی ۱-۲ شاگردان یورگن کلوپ همراه شد نیز غایب بود، اما کونته پس از این بازی اعلام کرد اطمینان دارد که او برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ آماده خواهد بود.

این مربی ایتالیایی در این باره به خبرنگاران گفت: من پس از عمل جراحی با سون صحبت کردم. او واقعا از این شرایط ناراحت است و من این موضوع را درک می‌کنم، چون بازیکن بودم و می‌دانم که جام جهانی برای بازیکنان تا چه اندازه اهمیت دارد. او بازی امشب ما را از دست داد، اما من به شما اطمینان می‌دهم که او خیلی زود برمی‌گردد و می‌تواند در جام جهانی به میدان برود. سون در حال حاضر در بیمارستان بستری نیست و برای طی کردن دوره نقاهت پس از عمل به خانه بازگشته است.

سون به جام جهانی می‌رسد

سون کاپیتان تیم ملی کره است و در ۱۰۵ دیداری که در ترکیب این تیم به میدان رفته موفق شده ۳۵ گل برای آن‌ها به ثمر برساند و در رده چهارم بهترین گلزنان تاریخ این کشور ایستاده است.