کی روش: از همه به دلیل غیبتم عذرخواهی می کنم

کارلوس کی روش در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی  در تماس تصویری با محل برگزاری مراسم اظهار داشت: از همه شما عزیزان به دلیل غیبت در این مراسم زیبا در این شرایط عذرخواهی می‌کنم. به همه مربیان بازیکنان فوتبال ایران به دلیل سومین صعود پیاپی به جام جهانی را تبریک عرض می‌کنم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: مطمئنا این یک دست آورد بسیار بزرگی برای فوتبال ایران است و من هم بسیار خرسند هستم که در این مسیر جام جهانی قطر در ایران هستم و از همه مهم‌تر خیلی خوشحالم که یک جام جهانی دیگر با تیم ملی ایران در این رقابت بزرگ دنیای فوتبال حضور دارم.

وی افزود: ایمان دارم تمام بازیکنام و کادر من و تمام کسانی که ما را در این مسیر همراه ما هستند، برای کسب بهترین نتیجه و کسب افتخار و غرور و شادی فوتبال در کنار هم خواهیم جنگید. آرزوی ما این است که برای هواداران فوتبال ایران شادی را به ارمغان بیاوریم. با توجه به رفتاری که از بازیکنان دیده‌ام آنها به این هدف خواهند رسید.

کی روش در ادامه گفت: من از همه کسانی که ما را در این راه همراهی و حمایت می‌کنند تشکر می کنم. این حمایت ها باعث افتخار است. ما در سطحی که همه انتظار دارند فوتبال بازی خواهیم کرد و خواهیم جنگید. حامیان ما هم از این عملکرد ما مفتخر خواهند بود. اگر اجازه بدهید باز هم می‌خواهم از این که بار دیگر  در جام جهانی هدایت تیم ملی را به من دادید تشکر کنم.  از این فرصت استفاده می کنم از همه کسانی که در مراسم امشب حضور داشتند تشکر کنم. به امید دیدار.