اتفاق تلخی که به نفع ستاره پرسپولیس شد!

تیم ملی درحالی موفق شد که با یک گل از سد نیکاراگوئه عبور کند و با روحیه ای خوب شاگردان کی‌روش راهی قطر شوند. امید ابراهیمی هافبک با تجربه تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی قبلی را هم در کارنامه دارد، از دقیقه ۶۳ به جای میلاد سرلک ملی پوش پرسپولیس به میدان رفت ولی خیلی زود به دلیل مصدومیت بازی را ترک کرد و راهی رختکن شد.

ابراهیمی در اولین توپی که دریافت کرد دچار آسیب دیدگی شد و نوع مصدومیتش نشان می‌داد که ممکن است حتی جام جهانی را از دست بدهد. اتفاق تلخی که در آستانه جام جهانی برای ابراهیمی رخ داد، بسیار ناراحت کننده بود و حتی بازیکنان تیم ملی مثل چشمی، رضاییان و پورعلی گنجی هم بعد از مصدومیت مشغول دلداری به ابراهیمی بودند.

هرچند اتفاقی که برای امید رخ داد بسیار تلخ بود، اما این موضوع ممکن است به نفع ستاره پرسپولیس یعنی میلاد سرلک تبدیل شود. سرلک که از زمان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت می‌شود، توسط کی‌روش هم به تیم ملی دعوت شد و در بازی با نیکاراگوئه هم از ابتدا به میدان رفت و نمایش خوبی داشت.

اتفاق تلخی که به نفع ستاره پرسپولیس شد!

با توجه به ترافیک خط میانی تیم ملی و لزوم خط زدن چند بازیکن توسط کی‌روش، این احتمال وجود داشت که سرلک توسط کی‌روش در آخرین لحظه خط بخورد و از سفر به قطر جا بماند. حالا و با شرایط پیش آمده و با مصدومیت ابراهیمی و احتمال از دست دادن جام جهانی، ممکن است شرایط به نفع سرلک تغییر کند و میلاد راهی قطر شود.