در لیگ هدفی جز قهرمانی نداریم/ با همه توان برای بهترین عنوان می‌جنگیم

کمیل قاسمی مدیرفنی تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن گفت: صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر جرئی از برنامه‌های از پیش تدوین شده ما بود، اما هدف اصلی حضور در فینال و کسب عنوان قهرمانی است که برای رسیدن به این مهم نیز برنامه داریم.

قهرمان و نایب قهرمان المپیک تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی علاوه بر اینکه از ملی پوشان و تمام داشته‌های خود استفاده خواهیم کرد ۲ کشتی گیر روس نیز به ترکیب تیم در اوزان ۶۵ و ۷۴ اضافه می‌شوند تا با همه توان برای صعود به دیدار فینال مقابل بانک شهر حاضر شویم.

قاسمی درباره مدت زمان برگزاری رقابت‌های لیگ گفت: به طور حتم هر چقدر زمان برگزاری مسابقات بیشتر باشد هم اسپانسر‌ها برای سال آینده بهتر دلگرم می‌شوند هم جذابیت رقابت‌ها بالاتر می‌رود و هم به لحاظ فنی کیفیت مسابقات بیشتر می‌شود در نتیجه به اعتقاد من این دوره از مسابقات لیگ سوای نکات مثبتی که داشت انجام رقابت‌ها در کمتر از ۴۰ روز از موارد منفی بود که امیدوارم در سال‌های آتی به این موضوع نیز توجه ویژه شود.

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به عنوان قهرمانی همه اعضای تیم از کادر مدیریتی تا فنی و کشتی گیران همدل هستیم و قرارمان این است برای هدفی که داریم با تمام توان بجنگیم. انتظاری هم که از نفرات تیم دارم فراغ از بحث نتیجه، این است که روی تشک مسابقه هیچ چیز کم نگذارند. در نهایت امیدوارم روز فینال شاهد رقابت‌های جذاب و دیدنی البته با داوری‌های بدون حرف و حدیث باشیم.

در لیگ هدفی جز قهرمانی نداریم با همه توان برای بهترین عنوان می‌جنگیم

در پایان دور‌های رفت و برگشت بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) تیم انبوه سازان هوتن به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله نیمه نهایی شد که روز جمعه هفته جاری برای رسیدن به دیدار فینال باید به مصاف تیم بانک شهر برود.