با ترکیبی متفاوت در نیمه نهایی لیگ برتر به دنبال تکرار قهرمانی هستیم

هادی حبیبی مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر گفت: تا به اینجای رقابت‌های لیگ بر اساس برنامه‌ای که داشتیم جلو رفتیم و خوشبختانه همه چیز طبق میل ما پیش رفت و در ادامه نیز برای حضور پر قدرت در نیمه نهایی مسابقات، برنامه ویژه‌ای داریم.

رئیس اسبق سازمان لیگ کشتی تصریح کرد: همه تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ از کادر فنی و کشتی گیران شایسته‌ای برخوردار هستند اما با احترام به همه این عزیزان باید عرض کنم ما فقط به دنبال پیروزی و تکرار عنوان قهرمانی هستیم.

حبیبی با اشاره به کشتی گیران خارجی تیم گفت: زائور اوگویف قهرمان المپیک و دارنده ۲ مدال طلای جهان و همچنین عباس گادژی ماگومدوف قهرمان سال ۲۰۲۱ جهان دو کشتی‌گیر روس ما هستند که با توجه به کارنامه‌ای که دارند فکر می‌کنم دیگر نیاز به معرفی بیش از اندازه نداشته باشند.

وی افزود: ما علاوه بر ۳ ملی پوش رقابت‌های جهانی و ۲ کشتی گیر روس، سایر نفراتی را هم که در اختیار داریم همه با انگیزه و دارای قابلیت‌های فنی بسیار بالایی هستند که اعتقاد دارم آن‌ها نیز فقط به پیروزی و موفقیت فکر می‌کنند.

مربی و سرپرست سابق تیم ملی خاطرنشان کرد: ما یک تیم به معنی واقعی هستیم از رضا یزدانی قهرمان خوشنام کشتی جهان که سرمربی تیم است تا سایر اعضای کادر فنی، کشتی گیران و اسپانسر همه با هم از روز نخست همدل و هم قسم شدیم که سختی‌ها را به جان بخریم تا روز پایانی مسابقات بار دیگر افتخار قهرمانی را از آن خود کنیم، در این راه نیز امیدوارم دچار حوادث کشتی نشویم.

مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) روز جمعه ۲۷ آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود که در نخستین دیدارنیمه نهایی، تیم پتروپالایش بلیش تاکستان به مصاف ستارگان ساری می‌رود و دومین دیدار این مرحله را تیم‌های انبوه‌سازان هوتن و بانک شهر برگزار خواهند کرد. دیدار‌های رده بندی و فینال عصر روز جمعه برگزار می‌شود.

با ترکیبی متفاوت در نیمه نهایی لیگ برتر به دنبال تکرار قهرمانی هستیم

هر چهار تیم حاضر در این مرحله از سهمیه دو کشتی گیر خارجی خود در روز جمعه استفاده خواهند کرد، ضمن اینکه همه تیم‌ها کشتی گیران ملی‌پوش را نیز در اختیار دارند.