حلالی: کی‌روش به هیچ وجه نباید در تیم ملی فوتبال بماند

پیشکسوت فوتبال گفت: با بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال دوباره به عقب بازگشتیم و نباید دوباره با او قرارداد ببندیم.

اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر اظهار کرد: عملکرد خوبی از لحاظ فنی و نتیجه گیری نداشتیم و تعویض سرمربی تیم یکی از دلایلش بود که در مدت کوتاه تا مسابقات جام جهانی کی روش را جایگزین اسکوچیچ کردند.

او افزود: با شکل و شمایل بدی وارد مسابقات جام جهانی  شدیم و در بازی اول با انگلیس باخت مفتضحانه‌ای داشتیم و در بازی دوم برابر تیم ولز اعاده حیثیت کردیم و بازیکنان راحت بازی خودشان را انجام دادند و پیروز شدیم و در بازی سوم با آمریکا برای مساوی رفتیم که تدافعی بازی کرده و در نهایت شکست خوردیم. عملکرد مطلوبی نداشتیم و افسوس باقی ماند که نتوانستیم به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم.

حلالی درباره علت ناکامی تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر گفت: در آستانه جام جهانی سرمربی تیم ملی فوتبال را عوض کردند و کی روش  پلن متفاوتی نداشت و او در چیدمان هم اشتباهاتی داشت. علاوه بر این، ۴ دروازه بان به این مسابقات بردند در حالی که در بازی با آمریکا مهاجم نداشتیم و همین موضوع باعث شد که ازهافبک به جای مهاجم استفاده شود.

پیشکسوت فوتبال درباره احتمال ماندن کی روش تا جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: به نظرم به هیچ عنوان نباید این اتفاق بیفتد و با بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال دوباره به عقب برگشتیم و ماندنش فایده‌ای ندارد. کی روش  پلن متفاوتی ندارد تا در صورت لزوم در تیم ملی فوتبال بهره ببرد.

او افزود: کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بلد نیست یک عذرخواهی کند. همچنین اعضای تیم ملی فوتبال  برای چه چیزی پاداش دریافت کردند و به نظرم پول اهدا شده به آن‌ها حلال نیست.

حلالی درباره  بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال بیان کرد: به نظرم مربیان داخلی خوبی داریم که پلن متفاوت دارند و مربیان خارجی خوب هم هستند که می‌توانند به تیم ملی فوتبال کمک کند، اما دیگر نباید به گذشته برگردیم و کی روش را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم.

پیشکسوت فوتبال درباره علت موفقیت تیم‌های ملی ژاپن و کره جنوبی در جام جهانی قطر گفت: آن‌ها برنامه ریزی بلند مدت دارند، اما ما برنامه ریزی مقطعی داریم و احساسی عمل می‌کنیم.