رونالدو نه، النصر به دنبال ستاره برزیلی لیورپول!

طبق ادعای نشریه سان انگلستان، باشگاه النصر عربستان به دنبال انتقال ستاره‌ی برزیلی باشگاه لیورپول انگلیس است و فعلا برنامه‌ای برای خرید رونالدو ندارد. فوق ستاره ۳۷ ساله پرتغالی ماه قبل قراردادش را با باشگاه منچستر یونایتد فسخ کرد.

رونالدو در مصاحبه با پیرس مورگان، انتقادات شدیدی را به منچستر وارد کرد که عصبانیت مدیران و مربی این تیم را به همراه داشت. با این حال او پس از فسخ قراردا‌د با شیاطین سرخ، هنوز با باشگاهی توافق نکرده است.

از زمانی که قرارداد رونالدو و منچستر فسخ شد، شایعات زیادی در خصوص پیوستن او به باشگاه النصر عربستان به وجود آمد که هیچ گاه رسمی نبود. با این حال خبر می‌رسد که مدیران النصر پروژه جذب ستاره برزیلی لیورپول را پیگیری می‌کنند.

طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، روبرتو فیرمینو به عنوان هدف اصلی رودی گارسیا و مدیریت باشگاه النصر عربستان تبدیل شده است. قرارداد این بازیکن برزیلی ماه ژوئن با لیورپول به پایان می‌رسد و او می‌تواند از ماه آینده برای امضای پیش قرارداد با باشگاه‌های خواهان خود مذاکره کند.

گفته می‌شود که مدیران النصر به دنبال ارائه پیشنهادی وسوسه کننده هستند تا فیرمینو را به حضور در ریاض راضی کنند. عربستانی‌ها به شدت امیدوارند که این توافق را نهایی کنند، به این دلیل که فیرمینو بازیکن ثابت کلوپ برای ترکیب لیورپول نیست.

این خبر در حالی منتشر شده است که طی ۲،۳ هفته اخیر، اخبار انتقال کریس رونالدو به النصر در صدر حواشی روز فوتبال دنیا بود و حالا باید دید عربستانی‌ها در نهایت موفق به جذب ستاره برزیلی لیورپول می‌شوند یا فوق ستاره پرتغالی را به ریاض می‌برند.