برنامه‌ریزی منچستر برای جذب مهاجم هلندی بارسا

با نزدیک شدن به پنجره زمستانی، ممفیس دیپای مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفت.

باشگاه منچستر یونایتد به دنبال این است تا در پنجره زمستانی بازیکن سابق خود را از بارسلونا جذب کند. دیپای که در سال ۲۰۱۵ به اولدترافورد آمده بود، تنها پس از ۱۸ ماه فعالیت به لیون رفت و شیاطین سرخ را ترک کرد.

حالا پس از فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو، منچستر به دنبال جذب مهاجم است تا نقاط ضعفش در این نقطه را پوشش دهد. به همین در فکر جذب مجدد دیپای است.

فوق ستاره پرتغالی سابق منچستر قبل از جام جهانی در مصاحبه طوفانی‌ای که با پیرس مورگان داشت، انتقادات تند و تیزی را به مدیریت و سرمربی شیاطین سرخ وارد کرد که باعث تحیر و عصبانیت تن هاگ شد و سرانجام پس از کش و قوس فراوان بین او و رونالدو، قرارداد فی ما بین فسخ شد.

با این حال منچستری‌ها که در تابستان هم دیپای را به عنوان هدف نقل ‌و انتقالاتی دنبال می‌کردند و در نهایت موفق به جذب آن نشدند، بار دیگر در ژانویه برای جذب این بازیکن هلندی اقدام خواهند کرد.

دیپای علی‌رغم اینکه بازیکن ثابت فن‌خال در جام جهانی بود، اما در بارسا توسط ژاوی زیا‌د به بازی گرفته نمی‌شود و برای خروج از جمع کاتالان‌ها بدون تمایل نیست. هر چند باشگاه‌های خواهان او باید دستمزد بالای ستاره هلندی را پرداخت کرده و رضایتش را از این بابت جلب کنند.