دلبری مهدی قایدی برای سرمربی استقلال| بازگشت قایدی به روزهای اوج با دربی؟

 بر اساس داده های سایت های آنالیز استقلال اگر چه در ایجاد موقعیت بهترین تیم بوده اما در هدر دادن موقعیت ها هم دستی بر آتش دارد و به همین دلیل با این بازی هجومی معدل گل زده استقلال 1.09 است. بخشی از این موقعیت ها توسط مهدی قایدی از دست رفته است.

ریکاردو ساپینتو اما امیدوار است مهدی قایدی بار دیگر در ترکیب استقلال به همان مهاجمی تبدیل شود که یا گل می زد و یا پاس گل می داد.

اتفاقی که منجر به خرید او از سوی باشگاه شباب الاهلی شد. شاید بازگشت به نقطه اول کمی برای مهدی قایدی دردناک بوده به خصوص که این بازگشت منجر به حضور دوباره او در ترکیب تیم ملی و همراهی ایران در جام جهانی نشد، اما چاره ای برای مهدی قایدی وجود ندارد که به مبارزه ادامه دهد و دوباره به روزهای خوب گذشته برگردد.

مهدی قایدی

ریکاردو ساپینتو جدا از تمرین و هدایت تیم در جریان مسابقه به عنوان یک روانشناس در تمرینات استقلال سعی می کند، بازیکنان از جمله مهدی قایدی را مهیای مبارزه و آنها را متوجه کند، نرسیدن به هدف تنها بخشی از فوتبال است و بخش مهم تر آن تلاش دوباره برای رسیدن به هدف است.

مهدی قایدی که بارها و بارها در دربی بازی کرده به خوبی می داند، با درخشش در این بازی می تواند همه فرصت های از دست رفته را پاک کند و یکبار دیگر در فوتبال ایران تبدیل به بازیکن قابل بحثی شود. به خصوص که تیم ملی برای جام ملت های آسیا چاره ای جز جوانگرایی و میدان دادن به بازیکنانی چون مهدی قایدی ندارد.