تلاش فیفا برای جلوگیری از انتشار فیلم درگیری اشرف حکیمی با اینفانتینو

تیم ملی کرواسی در دیداری که عصر روز شنبه در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار شد، مراکش را با نتیجه ۲-۱ شکست داد و به مقام سوم جام جهانی ۲۰۲۲ دست یافت.

بازیکنان مراکش بلافاصله پس از پایان مسابقه با عبدالرحمن الجاسم داور قطری وارد درگیری شدند، ولی پیش از اینکه کار به جا‌های باریک بکشد ولید الرکراکی، سرمربی تیم به سمت آن‌ها رفته شاگردانش را از کنار داور دور کرد.

اما به نظر می‌رسد که این تمام ماجرا نبوده و اشرف حکیمی در ادامه، عصبانیت خود را سر رئیس فیفا خالی کرده است. این ادعایی است که خالد جاسم، مجری برنامه جام قطر شبکه الکاس مطرح کرده و مشاهدات عینی خود را سند ادعایش دانسته است:
"پس از پایان بازی کرواسی و مراکش، بحث تندی بین اشرف حکیمی و رئیس فیفا در راهروی ورزشگاه رخ داد و حکیمی با صدای بلندی صحبت می‌کرد. "

سایت گل هم با تایید این درگیری، از تلاش فیفا برای حذف فیلم مربوط به آن خبر داد. یوهان کوچوکاسلان گزارشگر SVT Sports در این خصوص توضیح داد: "حکیمی با حالت هجومی و صدای بلند از رئیس فیفا توضیح خواست و به او گفته است: این دومین بازی متوالی است که داوری ها بر ضد ماست، چه مشکلی با ما دارید؟ نمی خواستید ما مدال بگیریم ...

آن‌ها از ما می‌خواستند تصاویر را حذف کنیم. واضح است که این صحنه‌ها برای آن‌ها شرم آور است و کمی ساده لوحانه است که فکر کنند ده‌ها خبرنگار نباید در این مورد گزارش دهند در حالی که شاهد وقوع آن بودند. "

تلاش فیفا برای جلوگیری از انتشار فیلم درگیری اشرف حکیمی با اینفانتینو