آینده‌مان را روشن می‌بینم

گل‌گهر امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک هوادار را شکست داد. مجتبی سرآسیایی، مربی گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: ما قطعا پیش‌بینی می‌کردیم که مقابل تیم خوب هوادار با هدایت ساکت الهامی کار بسیار سختی داریم. این سختی مضاعف شد وقتی که برخلاف روند بازی گل دریافت کردیم. جا دارد به بازیکنان‌مان خسته نباشید بگویم که یک‌دلی، یک پارچگی و تلاش مضاعف داشتند و منجر به بازگشت تیم ما به بازی شدند.

او افزود: بازیکنان ما جانانه بازی کردند و تعویض‌های خوبی انجام دادیم تا شرایط تیم طبق نظر آقای قلعه‌نویی تغییر کند. ما موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و از تیم خوب هوادار جلو افتادیم. ما در ادامه نتیجه را حفظ کردیم. جا دارد به تیم هوادار بابت انجام یک بازی باکیفیت و عالی خسته نباشید بگویم..

او در واکنش به افت گل‌گهر در نیمه نخست بیان کرد: ما در افت نبودیم. تیم حریف بازیکنان باکیفیتی داشت که مسیر ما را صعب‌العبور کرده بودند. جایی بازی برای ما سخت شد که هوادار گل اول بازی را زد. این بازی آینده را برای ما روشن‌تر کرد چرا که بازیکنان گل‌گهر توانستند به بازی برگردند و سه امتیاز را کسب کنند.

مربی گل‌گهر ادامه داد: ما بارها این مسئله را عنوان کردیم که ما یک پکیج بازیکن باکیفیت داریم. همه بازیکنان ما قابلیت بازی دارند، چه از جوان ۱۷، ۱۸ ساله چه بازیکن پا به سن گذاشته ما. همه چیز بستگی به تصمیم آقای قلعه‌نویی دارد ولی همه بازیکنان آمادگی بازی دارند.

خبرنگاران حاضر در این نشست خبری به غیبت‌های طولانی مدت امیر قلعه‌نویی اعتراض کردند که مدیر رسانه‌ای گل‌گهر ابراز امیدواری کرد که سرمربی این تیم در نشست‌های بعدی حضور پیدا خواهد کرد.