بازگشت نیمار به تمرینات PSG +تصاویر

 رقابت های جام جهانی تمام شد، اما فوتبال متوقف نمی شود. پس از قهرمانی آرژانتین ، باشگاه های مطرح اروپایی از هم اکنون خود را برای بازگشت به مسابقات آماده می کنند. در حالی که در اسپانیا و انگلیس رقابت های کوپا دل ری و جام اتحادیه به ترتیب در حال انجام است، هفته آینده لیگ 1 فرانسه دوباره آغاز می شود.

به همین دلیل است که کادرفنی پاریس سن ژرمن به لیونل مسی، قهرمان جدید جهان، چند روز دیگر مرخصی دادند، اما سایر بازیکنان ملی پوش که برای کشورهایشان به میدان رفته بودند، به تمرینات بازگشتند. پیش از این، اشرف حکیمی و کیلیان امباپه به پاریس بازگشته بودند و حالا دو بازیکن جدید نیز به این تیم اضافه شده اند.

بازگشت نیمار به تمرینات PSG +تصاویر

ما در مورد نیمار و مارکینیوش صحبت می کنیم که در محل تمرین تیم پاریسی حاضر شدند تا خود را به کریستوف گالتیه سرمربی تیم معرفی کنند. برزیلی ها پس از تساوی یک - یک مقابل کرواسی، در ضربات پنالتی تن به شکست دادند و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بازماندند.

پاریس سن ژرمن چهارشنبه هفته آینده و در هفته شانزدهم لیگ فرانسه، میزبان استراسبورگ خواهد بود و رسماً به مسابقات بازخواهد گشت. این تیم با 41 امتیاز و پنج امتیاز بیشتر نسبت به لنس، در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

حذف برزیل در قطر غافلگیرکننده بود. تیم تحت رهبری تیته به‌عنوان یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی معرفی شده بود، اما آنها در ضربات پنالتی به کرواسی باختند و در مرحله یک چهارم نهایی با جام خداحافظی کردند. مارکینیوش در آن بازی ضربه پنالتی منجر به شکست سلسائو را از دست داد و نوبت به نیمار نرسید که پشت توپ بایستد. ضمن اینکه گل تساوی کرواسی، با برخورد توپ به مارکینیوش حاصل شد تا او نقش عجیبی در حذف برزیل داشته باشد.

او در شبکه های اجتماعی، پیامی را برای هواداران برزیلی منتشر کرد و از احساسش گفت: از نظر روحی و روانی نابود شده ام، بدون شک این شکستی بود که بیش از همه مرا آزار داد بعد از باخت حدود 10 دقیقه کاملا فلج شده بودم و بعد شروع کردم به گریه کردن و بی‌وقفه اشک می‌ریختم. متاسفانه این درد مدتها با من خواهد بود. ما تا آخر جنگیدیم و من به هم تیمی هایم افتخار می کنم زیرا آنها تعهد و فداکاری زیادی داشتند. این گروه مستحق قهرمانی بود، ما شایسته آن بودیم، برزیل شایسته آن بود.

بازگشت نیمار به تمرینات PSG +تصاویر

نیمار همچنین نوشته بود: اما خواست خدا این نبود! (که ما قهرمان شویم). از همه شما برای حمایت از تیم متشکریم. متأسفانه نتیجه ای حاصل نشد و تا مدتها این درد را تحمل خواهیم کرد. تا مدتها. خدای من، به خاطر همه چیز شکرگزارم. تو همه چیز به من دادی و من نمی توانم از چیزی شکایت کنم، فقط از تو ممنونم که مراقب من هستی، همه عزت و شکوه همیشه برای توست، صرف نظر از شرایط.