یک اتفاق تلخ جدایی بازیکن استقلال را به تاخیر انداخت!

 تیم استقلال در ادامه کار در لیگ با مشکل مصدومیت برخی بازیکنانش روبرو شده است و در این میان مصدومیت آرش رضاوند طولانی است و ممکن است حداقل دو الی سه ماه از میادین دور باشد.

این بازیکن در شرایطی با مصدومیت از ناحیه رباط داخلی روبرو شده است که ساپینتو سرمربی استقلال به این بازیکن اعتقاد زیادی دارد و با اینکه در ابتدای فصل خواستار جدایی بود و از نیمکت نشینی هراس داشت اما این اتفاق رخ نداد و سرمربی استقلال با اعتقاد فراوان به وی از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کرد و در حال حاضر نگران وضعیت این بازیکن است.

این بازیکن با مصدومیتی روبرو شده که حداقل دو ماه و نیم از ترکیب استقلال دور است. گفته می‌شود که ساپینتو در مورد جدایی چند هافبک استقلال از  تیم دچار تردید شده است. پیش از این بحث جدایی عزیزآمانوف از استقلال مطرح شد و شنیده می‌شد که وی از استقلال جدا می‌شود اما با توجه به شرایط خاص تیم و رضاوند ساپینتو اجازه جدایی این بازیکن را نمی‌دهد. با این شرایط آمانوف از استقلال جدا نمی‌شود و به احتمال فراوان در استقلال می‌ماند.

رضاوند در حال حاضر تحت درمان است و حداقل چند هفته از ترکیب استقلال دور است و در غیاب وی ساپینتو از سعید مهری و آمانوف در ترکیب استقلال استفاده می‌کند و جدایی هافبک ازبک در صورت قطعی شدن نیز با تعویق انجام می‌شود.

یک اتفاق تلخ جدایی بازیکن استقلال را به تاخیر انداخت!