به مورینیو نیاز داریم اما پرتغال او را می‌خواهد

تامی آبراهام با بیان این جمله که "او مربی است که من به آن نیاز دارم." به تلاش فدراسیون فوتبال پرتغال برای سپردن هدایت تیم ملی این کشورش به مورینیو تاکید کرد. از چندی پیش در منابع مختلف عنوان شده بود که فدراسیون پرتغال مذاکراتی را با خورخه مندس، ایجنت مورینیو برای انتصاب احتمالی به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور آغاز کرده است. 

تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 حذف شد و فدراسیون فوتبال این کشور به همکاری خود با سانتوس خاتمه داد؛ مورینیو حالا جدی‌ترین گزینه جانشینی اوست. آبراهام، مهاجم رم که زیر نظر مورینیو کار می کند، از این پیشنهاد متعجب نیست. 

او در گفت و گو با گاتزتا دلو اسپورت گفت: "مورینیو مربی بزرگی است و همه او را می خواهند. این که تیم ملی مهمی چون پرتغال او را می خواهد یک افتخار است. البته من مطمئن هستم که مورینیو تمرکز کامل خود را با این وجود روی رم معطوف کرده است. ما صحبتی در این مورد نکردیم و مورینیو همیشه سعی کرده تا روی پیشرفت ما کار کند و تمرکز کل تیم روی فصل جاری است."

او در ادامه با اشاره به نقش مهم مورینیو در انگیزه و پیشرفت بازیکنان رم اضافه کرد: من قبلا هم گفته بودم، حضور او (مورینیو) در این جا مثل داشتن دایی است! من همیشه این حس را به او داشتم چون بهترین ها را برای ما می خواهد و از هر نظر به من و دیگر بازیکنان انگیزه می دهد. وقتی خوب بازی می کنم به من می گوید راضی نیست. این چیزی است که من نیاز دارم. مربی که مرا همیشه راهنمایی کند.