به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، وحید شمسایی در خصوص اینکه در وزارت ورزش حاضر شده عنوان کرد: به عنوان ورزشکار به وزارت ورزش رفتم تا دوستان قدیمیام را ببینم. در این بین به عنوان یک فوتسالیست قدیمی شاید نظراتی درباره این رشته رد و بدل شود اما برای کار خاصی در این وزارت حاضر نشدم. من همواره با سؤالات فوتسالی مواجه میشوم و در وزارت ورزش نیز اینگونه بود.

وی درباره شرایط فوتسال خاطرنشان کرد: باید حواشی را کنار بگذاریم. فوتسال هم‌اکنون شرایط خوبی ندارد. با این حواشی ماهیت فوتسال زیر سوال می‌رود. برای این رشته ناراحتم.

کاپیتان تیم ملی یادآور شد: وقتی در آرامش بودیم نتیجه آن جام جهانی ۲۰۰۸ بود و افتخاراتی که کسب شد اما وقتی حواشی وارد می‌شود نتیجه آن سومی در آسیا می‌شود. هر جایی که می‌روم تحت فشار هستم. وقتی می‌بینم مردم با علاقه پیگیر مسائل فوتسال هستند شرایط برایم دشوارتر می‌شود.

شمسایی اظهار داشت: همه باید دور هم جمع شویم تا بار دیگر فوتسال به شرایط ایده‌آل خود بازگردد. رفتن فولادماهان به عنوان تیم با کلاس و استاندارد جهانی زمین خوردن فوتسال را در بردارد. باید منیت‌ها را کنار بگذاریم و هم یک خانواده بشویم.

وی درباره شرایط خود گفت: اختصاصی در آکادمی زیر نظر ناصر پیروردی تمرین میکنم و در شرایط ایدهآل بدنی هستم. هماکنون وضعیت تیمها مشخص نیست و با توجه به اینکه فقط میخواهم در ایران بازی کنم منتظر خواهم ماند.