حجاب جالب همسر محمد صلاح وسط دریا سوژه شد

مگی همسر محمد صلاح بواسطه حجاب اش همواره در مرکز توجه عکاسان و هواداران همسرش و البته دنبال‌کنندگان مد قرار دارد.

این در حالی ست که آشنایی عاشقانه ستاره تیم لیورپول و همسرش از سال های نوجوانی بوده و در نهایت در سال۲۰۱۳ با یکدیگر ازدواج کرده اند.

اما سبک زندگی مگی صلاح با وجود شهرت پر سر و صدای همسرش همچنان ساده و به مانند دوران قبل از شهرت ستاره لیورپول است.

البته اغلب هواداران محمد صلاح معتقدند دوری مگی از شبکه های اجتماعی و رسانه ها و همچنین خیر بودن آنها، باعث محبوبیت بیشتر این خانواده کم حاشیه شده است.

با این حال همسر صلاح ببه دین اسلام و چارچوب آن پایبند است و همین امر سبب شده او در تمامی تصاویری که از او منتشر می شود با حجاب کامل ظاهر شود.

در همین راستا انتشار تصویری از او با پوشش کامل در کنار همسر و دو دخترش در سواحل دریا سوژه خبرساز رسانه ها شده است.

به باور عموم کاربران شبکه های اجتماعی دنیا، مگی و محمد صلاح دارای اعتقادات محکم و راسخی هستند و این محکم بودن را می توان در جزئیات زندگی شخصی آنها پیدا کرد.

حجاب جالب همسر محمد صلاح وسط دریا سوژه شد

صلاح، پپ را هم 10 تایی کرد؛ فرعون دست بردار نیست!

رکورد جالب ستاره لیورپول در شب شکست تیمش مقابل منچسترسیتی از نطرها دور ماند‌

به گزارش فوتبال 360، مرد مصری از خجالت تمام بزرگان فوتبال انگلیس در آمده و دامنه دردسر سازی‌هایش همه جای لیگ برتر را در نوردیده است.

اگر چه لیورپول بازنده میدان جام اتحادیه در برابر سیتی بود اما این میدان یک برنده دیگر هم داشت و آن هم محمد صلاحی بود که موفق شد دهمین گلش در مقابل منچسترسیتیِ پپ گواردیولا را به ثمر برساند.

هت‌تریک در 10 گله شدن

سیتی تنها قربانی 2 رقمی شدن گل‌های محمد صلاح نیست و مهاجم مصری لیورپول قطب دیگر شهر منچستر را هم به همین ترتیب اذیت کرده است.

صلاح با گلی که در دیدار جام اتحادیه مقابل سیتی به ثمر رساند، شمار گل‌هایش را مقابل این تیم به عدد 10 رساند. او که این موفقیت را در 18 مسابقه به دست آورده تاکنون موفق نشده در یک مسابقه بیش از یک بار دروازه حریف آبی‌پوش منچستری را باز کند.

محمد صلاح 6 گل از این 10 گل را در قالب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، 2 گل در لیگ قهرمانان زده و 2 گل هم در جام خیریه موسوم به کامیونیتی شیلد و جام اتحادیه ثبت کرده است.

صلاح همچنین 5 پاس گل را در مصاف با آبی‌های منچستری به نام خودش ثبت کرده و البته که این پایان موفقیت ستاره آفریقایی قرمزها در مقابل بزرگان لیگ برتر انگلیس نیست.

منچستریونایتد و تاتنهام پیش از این 10 گل از محمد صلاح را متحمل شده بودند و جالب است که این ستاره در برابر این 3 تیم که از بزرگان و قدرت‌های لیگ برتر انگلیس به شمار می‌روند بیش از سایر رقبا گلزنی کرده است.

آرسنال و چلسی هم به ترتیب 8 گل و 7 گل از صلاح دریافت کرده‌اند که در مجموع آمار گل‌های او مقابل 5 قدرت دیگر لیگ انگلیس را به عدد 45 می‌رساند.

او با ثبت این آمار ثابت کرد مرد روزهای سخت و بزرگ لیورپول نام دارد و بهترین نمایش‌ها را برای تقابل با بهترین رقبا کنار می‌گذارد.