سلفی تلویزیونی ستاره آلمانی با هواداران یونایتد

منچستریونایتد بعد از وقفه طولانی مدتی که به خاطر جام جهانی در بازی‌های لیگ برتر ایجاد شده بود، دیشب بازگشت قدرتمندانه‌ای داشت و توانست میهمان خود ناتینگهام فارست را سه بر صفر شکست دهد. این تیم حالا در فاصله یک امتیازی تاتنهام رده چهارمی قرار دارد و در صورت پیروزی در دور دیدار معوقه می‌تواند خود را حتی به رده دوم برساند.

در شب بارانی شهر منچستر، ورزشگاه اولدترافورد میزبان میهمانان ویژه‌ای در جریان بازی یونایتد و ناتینگهام بود. در این میان، چهره‌های ویژه‌ای هم بودند که پای تلویزیون‌های خود، در قامت یک هواداران دو آتشه، نظاره گر برد شاگردان تنهاخ بودند و از آن لذت بردند؛ یکی از این نفرات، باستین شواین اشتایگر بود.

شواینی که سابقه سال‌ها درخشش در تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ را دارد، بار‌ها خود را هواداران منچستریونایتد اعلام کرده و از افشای این حقیقت ابایی ندارد. او در جریان بازی یونایتد و ناتینگهام فارست یک سلفی با صفحه تلویزیون خود که نمایی از سکوی تماشاگران اولدترافورد را نشان می‌داد، منتشر کرده و مثل یک هوادار واقعی برای پیروزی ابراز امیدواری کرد.

نکته جالب در مورد این هافبک آلمانی که چند سال از خداحافظی او از عرصه بازی می‌گذرد این است که شواین‌اشتایگر ۹ سال در بایرن بازی کرده و در مقابل تنها ۲ سال برای یونایتد به میدان رفته، اما تعصب و علاقه او به شیاطین سرخ بسیار بیشتر و ملموس‌تر است.

سلفی تلویزیونی ستاره آلمانی با هواداران یونایتد