بازیکنان مس پس از بازی با استقلال چه گفتند؟

داود نوشی صوفیانی درمورد درگیری‌های بین دو نیمه بازی استقلال و مس رفسنجان ، اظهار داشت: من زود به رختکن رفتم و این صحنه‌ها را ندیدم.

وی درمورد اینکه در نیمه اول به نظر می‌رسید پس از ضربه سجاد شهباززاده توپ به دست مدافع مس برخورد کرد، گفت: توپ ابتدا به صورت و سپس به دست مدافع ما برخورد کرد. البته باید داوران نظر بدهند.

دروازه‌بان مس درخصوص کلین شیت‌هایش در دو دیدار اخیر مس، توضیح داد: خدا را شکر. این نظر سرمربی تیم است که چه زمانی بازی کنم. این سومین بازی من برای مس است که بازهم کلین شیت کردم. هر زمان ربیعی صلاح بداند، تابع نظرش هستم و بازی می‌کنم. امسال حامد لک واقعا خوب کار کرده است. هر زمان ربیعی صلاح بداند، بازی می‌کنم و هر زمان صلاح ندانست، بیرون می‌نشینم.

حسینی: حق مس رفسنجان برد بود/ هیچ تیمی استقلال را آنقدر اذیت نکرده

سید مهدی حسینی، هافبک مس در خصوص تساوی صفر- صفر این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود و حق‌ ما هم برد بود. نمی‌دانم این بدشانسی‌ها چه زمانی قرار است دست از سر تیم ما بردارد.

وی درمورد اینکه رافائل سیلوا شوتش را از روی خط دروازه برگشت داد، گفت: شوت من به کنار. ۳-۲ تک به تک و موقعیت‌های خوب دیگری داشتیم. هیچ تیمی تاکنون استقلال را تا این اندازه اذیت نکرده بود.

هافبک مس درباره اینکه آیا این تیم چوب نبود مجید علیاری را نمی‌خورد، توضیح داد: مهاجمان ما باکیفیت و خوب هستند. به هر حال این همه موقعیت‌ را خودشان ایجاد می‌کنند. امیدوارم در ادامه فصل توپ‌های ما تبدیل به گل شود.

حامد لک، دروازه‌بان ذخیره مس در این مسابقه نیز درمورد دلیل اعتراض خود به داور، اظهار داشت: رامتین سلیمان زاده برای داور چهارم توضیح می‌داد که دستش باز بود اما داور بی‌دلیل صدایش را بالا برد.

امامعلی: امسال خیلی ربیعی را اذیت کرده‌ایم/ ۳ امتیاز را مقابل استقلال از دست دادیم

فراز امامعلی، هافبک مس رفسنجان نیز درمورد موقعیت‌ خوبی که در نیمه دوم بازی با استقلال از دست داد، اظهار داشت: از شانس بد ما توپ پله شد و در آخرین لحظه از جلوی پای من پرید. توپ زیر پای من و ضربه‌ام به هوا رفت.

وی درمورد واکنش محمد ربیعی به از دست رفتن این موقعیت، گفت: واکنش او را دیدم. متاسفانه امسال خیلی ربیعی را اذیت کرده‌ایم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم. خیلی از توپ‌های ما وارد دروازه نشده است اما چاره‌ای نیست و باید تمام تلاش خود را بکنیم.

هافبک مس درباره روند این تیم در ادامه فصل، عنوان کرد: اگر بازی‌های ما را ببینید، متوجه می‌شوید در همه بازی‌ها خیلی خوب ظاهر شدیم. امروز هم سه امتیاز را از دست دادیم و نمی‌دانم چه بگویم.

امامعلی درخصوص درگیری بین دو نیمه، گفت: من در جریان نیستم.