خبر بد درباره مدافع مطرح استقلال

محمدحسین مرادمند مدافع استقلال در جریان بازی با مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر در نیمه نخست دچار آسیب دیدگی شد و با برانکارد به بیرون رفت. مدافع استقلال که از هفته گذشته با مصدومیت عارف غلامی در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، روز گذشته MRI داد و مشخص شد که حداقل سه هفته دور از میادین است و برای بازگشت به تمرینات گروهی باید یک ماه صبر کند.

این در حالی است که در اخبار منتشر شده، گفته شد او تنها دو بازی دور از ترکیب استقلال خواهد بود. مرادمند سال گذشته به همراه سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی آبی‌پوشان را تشکیل می‌داند اما نیم فصل دوم راهی خدمت سربازی شدند. با پایان خدمت سربازی، مرادمند به همراه یزدانی به استقلال بازگشت اما چون تا شهریور نمی‌توانست بازی کند ریکاردو ساپینتو از زوج سیلوا و عارف غلامی استفاده کرد.

خبر بد درباره مدافع مطرح استقلال

با گذشت زمان، با مصدومیت غلامی، مرادمند به همراه سیلوا در خط دفاعی قرار گرفت. او در بازی با نفت آبادان با زوج همیشگی یعنی یزدانی به میدان رفت اما آسیب دیدگی در بازی با مس رفسنجان این فرصت را از او گرفت. به این ترتیب، سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا زوج خط دفاعی استقلال در بازی با تراکتور تبریز در هفته پانزدهم خواهند بود.