واکنش ژاوی به شکایت این تیم لالیگا

بارسلونا پس از تساوی ناامیدکننده در لالیگا برابر اسپانیول، فردا باید در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برابر حریف دسته سومی خود اینترسیتی به میدان برود.

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت:«کوپا دل ری برای ما تورنمنت جذابی است. پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان، حالا لالیگا مهمترین جام است و سپس کوپا دل ری که همیشه دوست داریم در آن قهرمان شویم. این یک تک بازی است و می دانیم که برای اینترسیتی بازی اهمیت بسیار بالایی دارد. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و حمله خواهند کرد. اینترسیتی برابر تیم دوم ما بازی کرده و از کادر فنی تیم دوم باشگاه اطلاعات لازم در مورد اینترسیتی را گرفته ایم. همیشه بازی اول در کوپا دل ری سخت است و به عنوان بازیکن خاطره حذف شدن در همان دور اول را دارم. طبعا فردا به بسیاری از بازیکنان استراحت خواهم داد و در عوض بازیکنانی چون رونالد آرائوخو و اریک گارسیا که نیاز دارند به فرم مسابقه برگردند، در ترکیب خواهند بود.»

واکنش ژاوی به شکایت این تیم لالیگا

ژاوی در مورد شکایت اسپانیول به خاطر بازی کردن روبرت لواندوفسکی در دربی گفت:«اهمیتی ندارد چون ما کاری بر خلاف قانون انجام ندادیم. قاضی محرومیت لوا را تعلیق کرد و سپس مجوز بازی او نیز صادر شد. همین.»

ژاوی در پاسخ به این سوال که وضعیت لواندوفسکی برای بازی یکشنبه مقابل اتلتیکو چگونه خواهد بود، گفت:«اطمینان دارم که لواندوفسکی می تواند بازی کند. بازی حساسی است و حکم محرومیت او فعلا معلق شده، پس می توانم او را در ترکیب بازی پیش رو قرار بدهم. به لوا گفته ام که به محرومیتش و اینکه چه خواهد شد، فکر نکند. البته این شرایط نه برای ما خوب است و نه حریفان و امیدوارم هرچه زودتر دادگاه وضعیت لواندوفسکی را مشخص کند. ببینیم چه خواهد شد. او البته فردا بازی نخواهد کرد و استراحت می کند.»

فرجام برای کارت قرمز جوردی آلبا در دربی:«قصد انجام این کار را داشتیم ولی گفتند غیرممکن است. فکر می کنم آلبا با این شرایط در بازی برابر اتلتیکو غایب خواهد بود.»

احتمال جدایی ممفیس دیپای در انتقالات زمستانی:«من هرگز دوست ندارم بازیکنی از جمع ما جدا شود. درخواستی برای فروش دیپای نداشته ام و معتقدم نقل و انتقالاتی آرام و بی سر و صدا را خواهیم داشت. از عملکرد دیپای و تعهد او رضایت دارم و برای ما در ادامه فصل بازیکن مهمی خواهد بود. او این توانایی را دارد تا در هر بازی سرنوشت ساز شود.»

خریدهای زمستانی:«از تیمی که دارم راضی هستم. این یک تیم برنده است و همیشه میل به پیروزی دارد. بازیکنان در هر تمرین به من این نکته را ثابت می کنند. از تیم فعلی رضایت کامل دارم.»