جنجال مهدی ترابی +جزئیات

درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی در جریان بازی پرسپولیس و نساجی به کمیته انضباطی کشیده شده است.

کمیته انضباطی با صدور یک دستور موقت، مهدی ترابی و احمد موسوی را تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین فوتبال محروم کرد و هر دوی آن ها را به جلسه اضطراری روز دوشنبه 19 دی فرا خواند.

پیروزی پر گل پرسپولیس مقابل نساجی زیر سایه درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی قرار گرفت. مهدی ترابی در دقایق پایانی بازی پس از آن که با دو خطای متوالی از سوی اکبر صادقی و احمد موسوی مواجه شد، از کوره در رفت و احمد موسوی هم با او گلاویز شد. داور که از صحنه دور بود، بعد از مشورت با داور چهارم به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد اما در ادامه مهدی ترابی حرفی زد که داور او را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد.

جنجال مهدی ترابی +جزئیات

هنوز سوت پایان بازی به صدا در نیامده بود که یکی از خبرگزاری ها نوشت؛ احمد موسوی به اعتقادات مهدی ترابی توهین کرده و به همین دلیل مهدی ترابی به او فحاشی کرده است.

این حرف اما خیلی زود از سوی داور بازی، ناظر دیدار و بازیکنان هر دو تیم تکذیب شد.

ابتدا این علی صفایی داور بازی بود که بعد از پایان دیدار در جمع خبرنگاران گفت:

 چنین چیزی اصلا صحت ندارد. دو بازیکن با هم درگیر شدند و به هر دو اخطار دادم ولی در ادامه ترابی حرفی زد که جریمه اش کارت قرمز بود.

داور و ناظر بازی در گزارش هایی که نوشته اند هیچ یک به اهانت احمد موسوی اشاره ای نداشتند. احمد موسوی البته دور از چشم داور یکی دو ضربه به ترابی زد اما بعد از آن که داور بازی را متوقف کرد، آنچه بین این دو بازیکن گذشت، چند حرف ساده بود تا این که ترابی از کوره در رفت و از واژه ای استفاده کرد که اخراج او را در پی داشت.

در حالی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هر دو بازیکن را احضار کرده، یکی از بازیکنان پرسپولیس روایت دیگری از درگیری ترابی و موسوی دارد؛

 دو بازیکن نساجی پشت سر هم روی ترابی خطا کردند و این موضوع باعث شد اعصاب مهدی خراب شود. مهدی به موسوی گفت آرام بازی کن و موسوی هم جواب داد فوتبال است، بحث بین این دو بالا گرفت و موسوی با لحن بدی گفت پاشو حرف نزن و بعد ضرباتی هم با دست به یکدیگر زدند ولی فحشی به هم ندادند. من نشنیدم ترابی یا موسوی حرف زشتی به هم بزنند. وحید امیری به موسوی نزدیک شد و او را از صحنه دور کرد و یکی دو بازیکن نساجی هم ترابی را آرام کردند.

این بازیکن پرسپولیس ادامه داد:

 بعد از آن که داور به هر دوی آنها کارت زرد داد، انگار ترابی حرفی زده که داور شنیده و او را اخراج کرده اما هر چه بود دعوای بین آنها فوتبالی بود و از رسانه ها می خواهم موضوع را بیش از حد بزرگ و شلوغ نکنند.