اخطار سرمربی پورتو به النصر

سرمربی پورتو ، سرجیو کونسیسائو، این جمعه در مورد شایعۀ انتقال احتمالی په‌په ، مدافع میانی کهنه‌کار تیمش به النصر عربستان و دوست صمیمی‌اش، کریستیانو رونالدو، اظهارنظر کرد و اطمینان خاطر داد که آنها در باشگاه پورتو به این موضوع حتی فکر هم نمی‌کنند.

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی شنبه لیگ مقابل کاساپیا، از کونسیسائو در مورد احتمال پیوستن په‌په به تیم جدید کریستیانو رونالدو سوال شد که سرمربی پورتو پاسخ داد که "آنها حتی در رختکن در مورد آن صحبت نمی‌کنند".

او گفت: «همه می‌دانند په‌په چه تصویری از باشگاه نشان می‌دهد، ارتباط او با هواداران، با باشگاه و شرایطش در این شهر بسیار عالی است. در تیم نه‌تنها در این مورد صحبت نمی‌کنند، بلکه به آن فکر هم نمی‌کنند.»

اخطار سرمربی پورتو به النصر

او در ادامه با لبخندی معنادار گفت: «النصر می‌خواهد تیمی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان بسازد، اما نمی‌شود، آنها در قاره دیگری هستند...».

په‌په که دومین مقطع حضورش در پورتو را از سال 2018 به این سو سپری می‌کند، در 39 سالگی کاپیتانی قابل اتکا برای تیمش به‌شمار می‌رود. او درحال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیۀ بازو در جریان حضور با پرتغال در جام جهانی قطر از میادین دور است و اخیراً تحت عمل جراحی قرار گرفته است. اما با وجود مصدومیت، کونسیسائو تایید می‌کند که هنوز کاپیتان تیمش را در اختیار دارد: «په‌په با مصدومیت روبه‌رو شد، باید او را به شرایط بازی برگردانیم، اما با وجود این، حتی اگر از نظر بدنی خوب نباشد، همیشه یک عنصر اساسی در گروه کاری ما است.»

گفتنی است پورتو که با پنج امتیاز کمتر از بنفیکا در ردۀ دوم جدول قرار دارد، روز شنبه در لیسبون با کاسا پیا ردۀ پنجمی دیدار خواهد کرد.