نقل و انتقالات پرسپولیس| رضا شکاری در تور پرسپولیس

یکی از خوب‌های لیگ برتر و باشگاه گل گهر سیرجان در دو فصل گذشته رضا شکاری بود. شکاری که سابقه حضور در فوتبال روسیه و همه رده‌های ملی پایه را در کارنامه دارد، چند بار طی فصول گذشته مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و حتی کار به مذاکره حضوری هم کشیده شد. رضا تا آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس پیش رفت ولی بنابردلایلی این اتفاق نیفتاد و حضور شکاری در پرسپولیس منتفی شد.

حالا و با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی، دوباره این بازیکن به پرسپولیس لینک شده و شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه پرسپولیس به این بازیکن مطرح شد. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که هیچ صحبتی بین پرسپولیسی‌ها و شکاری تا امروز انجام نشده و اولویت پرسپولیس جذب مهاجم خارجی است. با این حال شکاری با پیشنهادی از قطر مواجه شده و ممکن است در صورت توافق این بازیکن را در نیم فصل دوم در فوتبال قطر ببینیم.

نقل و انتقالات پرسپولیس| رضا شکاری در تور پرسپولیس



در قرارداد شکاری بند فسخ ۳۵۰ هزار دلاری وجود دارد و هر تیمی که بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد، باید این پول را به باشگاه گل گهر پرداخت کند. پیشنهاد مالی باشگاه قطری به رضا شکاری برای دو فصل و نیم حدود یک میلیون دلار است و مذاکرات بین طرفین ادامه دارد. گفتنی است قرارداد شکاری با گل گهر در این فصل چیزی حدود ۱۱ میلیارد است.