دردسر بزرگ کریستیانو رونالدو در عربستان| رونالدو محروم است؟

تیم فوتبال النصر در حضور کریستیانو رونالدو ، با 2 گل از سد تیم الطایی گذشت. فوق ستاره پرتغالی که در جایگاه ویژه نظاره گر پیروزی تیمش بود، ممکن است با دردسر جدیدی مواجه شود.
رونالدو که پس از اتفاقات دیدار منچستر یونایتد و اورتون به 2 جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شده بود، باید این رأی صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انگلیس را در عربستان سپری کند و به همین دلیل او در دیدار بعدی النصر نیز غایب خواهد بود.

با این حال، شب گذشته رونالدو در استادیوم مرسول پارک حضور یافت و از نزدیک نظاره گر پیروزی تیمش بود. البته حضور او به جایگاه ویژه محدود نشد و این بازیکن با حضور در رختکن تیم، با هم تیمی هایش دیدار کرد و این پیروزی را به آنها تبریک گفت.

دردسر بزرگ کریستیانو رونالدو در عربستان| رونالدو محروم است؟



در همین زمینه سعد السبیعی، روزنامه نگار ورزشی از احتمال جریمه جدید برای رونالدو از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد. السبیعی از طریق حساب توییتر نوشت که رونالدو، قبل و حین بازی با الطایی در رختکن تیم حضور داشته است، اگرچه او مجاز به این کار نیست.
فیلم پخش شده از اسطوره پرتغالی او را در رختکن النصر و در استادیوم مرسول پارک نشان می دهد که با کادرفنی و بازیکنان مشغول شوخی است و در بخشی از رختکن نیز در حال انجام تمرینات ورزشی است.