پشت پرده تنبیه فروزان

در حالی که برخی اهالی فوتبال تصور می کنند امیر قلعه نویی محسن فروزان را به دلیل خوردن دو گل مقابل پرسپولیس تنبیه کرده، تنبیه انضباطی دروازه بان مطرح گل گهر، دلیل دیگری دارد

وقتی درست یک هفته پس از آن که محسن فروزان دو گل از پرسپولیس خورد، امیر قلعه نویی دروازه گل گهر را به اکبر منادی سپرد، این شایعه قوت گرفت که قلعه نویی از عملکرد فنی دروازه بان اول تیمش راضی نیست اما گویا ماجرا چیز دیگری است.

در جریان بازی حساس پرسپولیس و گل گهر سیرجان که به سود پرسپولیس تمام شد، وقتی پورعلی کاپیتان گل گهر تعویض می شود، این بازیکن موقع خروج از زمین، بازوبند کاپیتانی را به علیزاده هافبک تیمش می سپارد تا طبق دستور کادر فنی، بازوبند به محسن فروزان داده شود اما علیزاده بدون توجه به حرف کاپیتان تیم که از او خواسته بود بازوبند را به دست محسن فروزان ببندد، بازوبند را به مرتضی تبریزی می دهد و مهاجم گل گهر ابتدا بازوبند را نمی پذیرد و از همبازی اش می خواهد او را مقابل فروزان قرار ندهد اما با اصرار دو بازیکن گل گهر، بازوبند را روی مچ دست خود قرار می دهد.

وقتی بازی با پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس به پایان می رسد، محسن فروزان در رختکن از همبازی اش گلایه می کند که چرا به حرف کادر فنی بی توجهی کرده و بازوبند را به او نداده است. همین که بحث بین فروزان و همبازی اش بالا می گیرد یکی از دستیاران امیر قلعه نویی وارد رختکن می شود و سر فروزان فریاد می کشد که تیم باخته و به این بحث ادامه ندهد. فروزان هم از این که مربی تیم به جای برخورد با بازیکنی که از دستور کادر فنی سرپیچی کرده و بازوبند را به او نداده، سر او فریاد می زند، شاکی می شود و به حالت قهر شروع به جمع کردن وسایل خود می کند. این موضوع به گوش امیر قلعه نویی می رسد و سرمربی گل گهر هم ضمن تذکر به بازیکنی که بازوبند را به جای فروزان به تبریزی داده بود، فروزان را به دلیل بحث در رختکن، از تیم کنار می گذارد.

 پشت پرده تنبیه فروزان

البته محسن فروزان خیلی زود به دیدار امیر قلعه نویی می رود و بابت اتفاقی که در رختکن تیم افتاد، از او عذرخواهی می کند و امیر هم تنها یک هفته پس از آن که دروازه گل گهر را به اکبر منادی سپرد، محسن فروزان را به تیم برمی گرداند.

امیر قلعه نویی اصولا روی دعوای بازیکنان بر سر بازوبند حساسیت دارد. پیش از این وقتی در استقلال یک بار میان چند بازیکن بزرگ بر سر بستن بازوبند کاپیتانی اختلاف ایجاد شده بود، امیر قلعه نویی آن مصاحبه معروف را انجام داد و گفت یک تیکه پارچه ارزش این همه جنجال و دلخوری را ندارد و از شاگردانش خواست استقلال را به خاطر یک تیکه پارچه (بازوبند) به حاشیه نبرند.