حرف های شنیدنی سرمربی تیم ون‌پارس بعد از شکست از پرسپولیس

مجتبی توتونی ، سرمربی تیم ون پارس اصفهان بعد از شکست تیمش در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس و حذف از جام حذفی گفت: از تلاش فوق‌العاده تیمم در طول ۱۲۰ دقیقه مقابل پرسپولیس متشکرم و به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم.

به هر حال پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. از زمانی که در قرعه‌کشی با پرسپولیس افتادیم، می‌دانستیم که این سخت‌ترین قرعه ممکن است و در کنار آن بازیکنان ما انگیزه زیادی داشتند که کیفیت خوبی ارائه دهند و این مساله باعث شد که تا ضربات پنالتی دوام بیاوریم.

حرف های شنیدنی سرمربی تیم ون‌پارس بعد از شکست از پرسپولیس

وی درباره انگیزه زیاد تیمش در دیدار با پرسپولیس و تداوم این انگیزه در لیگ دسته اول گفت: ما این انگیزه را در لیگ دسته یک هم داریم. من از هفته دهم که تیم را گرفتم و انتهای جدول بودیم، توانستیم در هفت هفته اخیر، هفت پله صعود کنیم و با تیم دوم جدول فقط ۹ امتیاز اختلاف داریم. مطمئنا باشید که در نیم فصل دوم تمام تلاش‌خودمان را برای صعود به لیگ برتر به کار می‌بندیم. ما مانند امروز بازی می‌کنیم و بازیکنان ما برای هم جان می‌دهند. این نتیجه تلاش فوق‌العاده تیم ماست که این روند ادامه خواهد داشت و به اهداف خودمان در لیگ دسته یک هم می‌رسیم.