مهرابی:‌ بعد از چند سال در 28 سالگی در فوتبال دیده شده ام

احمد مهرابی دروازه‌بان تیم فوتبال ون‌پارس پس از شکست تیم ون‌پارس اصفهان مقابل  پرسپولیس در مورد مصدومیتی که برای او در این دیدار رخ داد، اظهار داشت: پس از آسیبی که به بینی من وارد شد، علی بیرانوند می‌گفت تازه مثل خودم شده‌ای(باخنده)در طول بازی یک برخورد تک به تک با عبدی داشتم و او می‌خواست بلند شود که با آرنج به صورتم زد. البته یحیی گل‌محمدی خیلی از من دلجویی کرد. بینی‌ام شکسته است باید بروم برای جراحی.

وی افزود: علی بیرانوند امروز با آمدن در داخل زمین پنالتی گرفت. امیدوارم در ادامه راه جام حذفی موفق باشند و قهرمان شوند.

مهرابی در پاسخ به این سؤال که عملکرد امروز شما درون دروازه خوب بود آیا خودتان هم راضی هستید یا خیر، گفت: این لطف خدا بود. این عملکرد فقط برای امروز نبود. همیشه همین طور بوده است. وقتی در 12 بازی که در لیگ یک کردم لطف خدا بود. خدا قرعه  را به پرسپولیس گرفت تا  عملکرد من دیده شود. چون من چند سال است در لیگ یک واقعاً علمکرد خوبی داشته‌ام شما در لیگ دو ببینید عملکرد من بهتر از این بوده است. در هر صورت امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ دهد.

مهرابی:‌ بعد از چند سال در 28 سالگی در فوتبال دیده شده ام

دروازه بان تیم ون پارس، افزود:‌ قلعه‌نویی حرف قشنگی می‌زند عدالت در فوتبال ما مرده است. او راست می‌گوید. خیلی باید سختی بکشیم. من 28 ساله هستم و نباید الان در این سن دیده شوم آن هم در این بازی، اما خوب امیدوارم اتفاق خوبی رخ دهد. من 28 ساله هستم و نباید الان در این سن دیده شوم و آن هم در این بازی، اما خوب امیدوارم اتفاق خوبی رخ دهد. 

مهرابی در پاسخ به این سؤال که پنالتی اول را نزدیک بود که بگیرید چه اتفاقی افتاد، گفت: آقای توتونی با گولسیانی در سپاهان کار کرده است و از دور به من گفت که توپ را به کدام طرف می‌زند. می‌دانستم که کدام طرف می‌زند، اما سعی کردم نرود تا تصمیمش عوض نشود؛ خیلی خوب زد اگر گوشه نبود می‌گرفتم.

دروازه‌بان تیم ون‌پارس در پاسخ به این سؤال که چند توپ را خیلی خوب از درون دروازه بیرون کشیدی، اما  توپ‌های زیادی به تیرک دروازه خود نظرتان چیست، گفت: لطف خدا شامل حال تیم ما شد که بازی به 120 دقیقه کشیده شد و این توپ‌هایی که به تیرک دروازه خورد خوش‌شانس بودیم.