ساعت و تاریخ بازی سپاهان و استقلال در دی 1401

ساعت و تاریخ بازی سپاهان و استقلال در دی 1401 را در ادامه ببینید.   در آستانه برگزاری بازی استقلال مقابل سپاهان در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم لیگ خلیج فارس نگاهی داشته ایم به تاریخ و ساعت برگزاری این بازی.

زمان بازی استقلال مقابل سپاهان

زمان بازی استقلال مقابل سپاهان به نحوی برنامه ریزی شده که دو تیم بعد از بازی های شان در یک شانزدهم نهایی جام حذفی به اندازه کافی فرصت برای استراحت داشته باشند. آبی پوشان پایتخت در شرایطی در شهر اصفهان و به عنوان تیم میهمان مقابل تیم ژوزه مورایس قرار می گیرند که در بازی رفت مغلوب حریف شدند؛ با توجه به شکست استقلال مقابل سپاهان در دیداری از هفته اول بازی های لیگ ایران ، حالا شاگردان ساپینتو با انگیزه جبران این باخت مقابل زردپوشان صف آرایی می کنند.

استقلال سپاهان

بعد از آنکه در هفته پانزدهم ، تیم استقلال مغلوب تراکتور شد فاصله آبی ها با صدر به ۵ امتیاز رسید و با این حساب امتیازات بازی با سپاهان برای طرفین با ارزش است چرا که سپاهانی ها هم درست به اندازه استقلال اندوخته دارند و با ۲۷ امتیاز اما تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم جدول قرار دارند. بازی استقلال مقابل سپاهان روز پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ برگزار می شود.