بلاتکلیف‌ترین بازیکن استقلال

درصورتی‌که وعده علی فتح‌الله‌زاده مبنی بر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌ها محقق شود و استقلال بخواهد بازیکن جدید جذب کند، باید به ازای هر بازیکن یک نفر از لیست نفرات خارج شود.

عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که در این فصل مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو قرار نگرفته محتمل‌ترین گزینه‌ای است که احتمالا از استقلال جدا شود.

درباره آمانوف طی روزهای گذشته شایعات زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ای مطرح شده است. این هافبک ازبکستانی بی‌شک از وضعیتی که در استقلال دارد راضی نیست، اما با توجه به قراردادی که بسته باید منتظر ماند تا تکلیفش روشن شود.

آمانوف فعلا در تمرینات استقلال حضور دارد و کار خود را انجام می‌دهد. البته که او به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش طبق قرارداد دلخوری‌هایی از مدیران باشگاه دارد، اما فعلا به قرارداد خود پایبند است.

بلاتکلیف‌ترین بازیکن استقلال

با این حال، به نظر می‌رسد وضعیت ستاره ازبکستانی استقلال طی روزهای آینده مشخص شود. باز شدن یا باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی تاثیر زیادی در روشن شدن تکلیف او خواهد داشت. اگر پنجره باز نشود و استقلال نتواند تا پایان زمان نقل و انتقالات بازیکن جدید بگیرد، احتمالا شاهد ادامه فعالیت آمانوف خواهیم بود، اما درصورتی‌که مجوز نقل و انتقالات صادر شود،‌ بی‌شک مدیران باشگاه باید تکلیف این بازیکن خارجی را مشخص کنند.