بحرانی برای فینالیست‌ها در لیگ قهرمانان اروپا

تقریباً هشت ماه پس از دیدار در فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس، رئال مادرید و لیورپول شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند و باید در آستانه تقابل در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ چمپیونزلیگ، بحران‌هایی را که در آن گرفتار شده‌اند را برطرف کنند.

بازی اول در آنفیلد که روز ۲۱ فوریه برگزار خواهد شد، میزان موثقی برای اندازه‌گیری موفقیت این دو تیم در خروج از این شرایط خواهد بود.

سرمربی ایتالیایی پس از شکست در فینال سوپرکاپ مقابل بارسلونا گفت: " روز‌های خوب تیم ما نیست، اما ما باید مقاومت کنیم، زیرا این تیم کیفیت بازگشت و رقابت در تمام مسابقاتی که پیش رو داریم را دارد. "

سرمربی آلمانی لیورپول نیز می‌گوید:" ما کمتر از پتانسیل خود بازی می‌کنیم، اما نمی‌توانم اینجا بنشینم و بازیکنان را مقصر بدانم. وظیفه من این است که آن‌ها خوب کار کنند. "

از زمانی که تیم کارلو آنچلوتی به لطف عملکرد فوق‌العاده تیبو کورتوا (با ثبت ۹ سیو) و نبوغ وینیسیوس، در فینال سنت دنیس مقابل پسران کلوپ پیروز شد، اتفاقات زیادی افتاده است.

حالا رئال و لیورپول سایه‌ای از آن تیم‌هایی هستند که سال گذشته در اروپا آن کیفیت و سرعت را رقم زدند.

در فینال سوپرکاپ اسپانیا، رئال با افتی شدید در برابر بارسلونا قرار گرفت و به شدت تحقیر شد.

بحرانی برای فینالیست‌ها در لیگ قهرمانان اروپا

علاوه بر این، مادرید در لیگ از بارسلونا عقب است و در جام حذفی مقابل ویارئال در خطر حذف‌شدن قرار دارد و باید دید در جام باشگاه‌های جهان که پیش از دیدار برابر لیورپول در پیش است، چه عملکردی به جا می‌گذارد.

در آن سو، لیورپولی‌ها هم اوضاع خوبی ندارند و با فاصله نوزده امتیازی از صدر، در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ جزیره قرار دارند.