اولین بازیکن لیست خرید سرمربی استقلال مشخص شد

 در روزهای اخیر اشاره کردیم که ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی تیم استقلال از بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال ناراحت است. او در گفت‌وگو با مدیران باشگاه بارها پیگیر باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات شد و اعلام کرده است در صورتی که پنجره بخواهد بسته بماند هیچ بازیکنی بدون اجازه او حق جدایی نخواهد داشت.

با این وجود، در جلسه اخیر ساپینتو با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال او خواستار جذب پلی‌میکر خارجی شد. سرمربی پرتغالی استقلال حتی نام بازیکن مدنظر را به مدیران باشگاه داده است تا اگر پنجره نقل‌وانتقالات باز شد مسئولان به سراغ جذب این بازیکن بروند. پست این بازیکن پلی‌میکر است، جایی که آبی‌پوشان در نیم فصل از نبود بازیکن بازیساز ضربات زیادی خوردند.

این در حالی است که در روزهای اخیر صحبت‌هایی مطرح شد که علی فتح‌الله‌زاده با علی کریمی، هافبک سابق آبی‌پوشان که در لیگ ترکیه بازی می‌کند، مذاکراتی را انجام داده است اما ظاهرا ساپینتو تمایلی برای جذب این بازیکن نشان نداده است. 

اولین بازیکن لیست خرید سرمربی استقلال مشخص شد

برخی از بازیکنان استقلال از جمله سجاد شهباززاده قصد دارند نیم فصل دوم از این تیم جدا شوند اما اگر پنجره نقل‌وانتقالات بسته بماند معلوم نیست سرنوشت آنها چه خواهد شد.