منشا و اسلامی در مس رفسنجان معاوضه می شوند؟

گادوین منشا که فصل گذشته موفق شد عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد، در این فصل و با توجه به مشکلاتی که پشت سر گذاشت نتوانسته عملکرد قابل‌قبولی از خود نشان دهد و اکنون نیز در لیست خروجی این تیم قرار گرفته است.

با این حال، مس رفسنجان به دنبال این است تا مهاجم نیجریه‌ای خود را با یکی از بازیکنانی که مدنظرش است معاوضه کند. آن‌ها ممی‌زاده از نفت آبادان و کریم اسلامی از نساجی قائمشهر را زیر نظر دارند و به دنبال این خواهند بود تا در مذاکره با دو باشگاه و قرار دادن گادوین منشا در سبد خود، یکی از آن‌ها را نهایی کنند.

کریم اسلامی که سابقه همکاری با محمد ربیعی را در کارنامه دارد یکی از بازیکنانی است که باشگاه مس رفسنجان به شدت به دنبال نهایی کردن انتقال وی به این باشگاه است. مهاجم باتجربه و گلزن نساجی قائمشهر درصورتی‌که مدیران این تیم و حمید مطهری رضایت بدهند، با معاوضه گادوین منشا راهی مس رفسنجان خواهد شد.

منشا و اسلامی در مس رفسنجان معاوضه می شوند؟

اسلامی که طی فصول اخیر توانسته از نظر گلزنی و ایجاد موقعیت یکی از بازیکنان موثر تیم خود لقب گیرد، در آخرین تقابل با مس رفسنجان نیز روی گل تیمش نقش پررنگی ایفا کرد و باید دید اکنون نساجی این انتقال را نهایی خواهد کرد یا خیر.