به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، قلعه نوعي سه هفته است كه تمرينات تيمي استقلال را آغاز كرده است و دوره بدنسازي نيز در اين تيم استارت زده شده اما تيم همچنان بصورت نصفه و نيمه تمرينات را دنبال مي كند و بازيكنان ملي پوش همچنان در استراحت بسر مي برند و اين اتفاق سرمربي استقلال را با اعتراض فراوان روبرو كرده است.

وی خواستار حضور تمام بازیکنان در تمرینات گروهی شده است اما بازیکنان توجهی به این موضوع ندارند و در سفرهای تفریحی به سر می برند.

شایان ذکر است، سرمربی آبی ها اعلام کرده بازیکنی که قراردادش را تمدید کرده و یا قرار است این اقدامات را انجام دهد باید در تمرینات حاضر شود زیرا تمرینات تیمی مدت هاست آغاز شده و عدم حضور این بازیکنان تیم را با مشکلات جدی روبرو می کند.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی از مسئولان درخواست کرده است تا به این موضوع رسیدگی کنند و اعلام کرده که در صورت عدم وجود دلیل قانع کننده از سوی بازیکنان ملی پوش تیم، وی قرارداد آنها را با کسر مبلغی به عنوان جریمه روبرو می سازد تا بازیکنان بدانند از این پس باید نظم و انضباط را رعایت کنند زیرا بازیکنان تیم امیر قلعه نوعی باید این اصول را رعایت کنند و از اقداماتی که با قوانین تیم و از این مربی مغایر است پرهیز کنند.

سرمربي استقلال مدعي شده است در اين خصوص استثنايي قائل نيست.