اخبار باشگاه استقلال| بازیکن استقلال را تهدید کردند!

مدیران تیم استقلال خواستار حضور سیاوش یزدانی در باشگاه شدند که توافقی وی را از لیست خارج کنند اما این مدافع نیز مانند ارسلان مطهری به جلسه نرفت تا مدیران تیم ناچار شوند قرارداد وی رایک طرفه فسخ کنند. در حال حاضر یزدانی قصد دارد از استقلال شکایت کند!

این بازیکن که به یکباره توسط ساپینتو سرمربی تیم اخراج و از تیم کنار گذاشته شد اعلام کرده قصد جدایی ندارد و استقلالی‌ها باید برای جدایی وی تمام مبلغ قراردادش را پرداخت کنند.

علی فتح الله زاده که قصد دارد با آرامش نام این بازیکن را از لیست خارج کند تا بتواند بازیکن جدید جذب کند با مشکل روبروست و پرونده این بازیکن نیز در کمیته وضعیت در حال بررسی است زیرا استقلالی‌ها با استفاده از بند بی انضباطی  و صحبت علیه سرمربی تیم قرارداد این مدافع را فسخ کردند. مدیران استقلال وی را تهدید کردند که اگر دوستانه قراردادش را فسخ نکند صحبت‌هایش را در مورد اعتراف به کم کاری در تیم  استقلال زمان محمود فکری به فدراسیون ارائه می‌دهند!

یزدانی به اطرافیانش اعلام کرده خطایی انجام نداده که مستحق حق فسخ قرارداد از سوی باشگاه باشد و در این مورد کوتاه نمی‌آید زیرا استقلالی‌ها قصد تخریب وی را دارند و این بازیکن نیز تا پولش را نگیرد از استقلال نمی‌رود.

بازیکن استقلال را تهدید کردند!

این بازیکن از سپاهان پیشنهاد جدی دارد اما با توجه به اینکه مبلغ قراردادش برای یک فصل بالای پانزده میلیارد است وی قصد دارد با دریافت تمام پولش استقلال را ترک کند و در غیر این صورت در استقلال می‌ماند تا مانند مطهری بتواند نظر کادرفنی را جلب کند با این تفاوت که ساپینتو این باریکن را در تمرینات نمی‌پذیرد و یزدانی تنها می‌تواند به صورت انفرادی کار کند.