جنجال جدید ستاره سابق بارسلونا+عکس

به نظر می‌رسد در روزهای اخیر جنجال‌های جرارد پیکه تمامی ندارد. پیکه که در روزهای گذشته به دلیل ماجراهای ادامه‌دار ناشی از جدایی‌اش از شکیرا بار دیگر مورد توجه قرار گرفته، حالا بار دیگر در متن جنجالی جدید قرار گرفته است.

بعد از انتشار آهنگی جدید از طرف شکیرا، همسر سابق پیکه، که در آن به این ستاره سابق بارسا طعنه زده بود پیکه هم دست به کار شد و چند بار به همسر سابقش واکنش نشان داد تا این زوج جدا شده چند روز پرتنش را سپری کنند.

اما پیکه حالا به دلیل عصبانیت شدیدش از یک پاپاراتزی و جر و بحث با او در توییتر دوباره خبرساز شده است. ستاره سابق بارسا به شدت مورد توجه رسانه‌ها است و به همین علت هر جا که می‌رود لشگری از پاپاراتزی‌ها تعقیبش می‌کنند یا منتظر او هستند. پیکه که از این شرایط عصبانی است خشم خود را در توییتر بر سر یک پاپاراتزی خالی کرد.

جر و بحث توییتری جرارد پیکه با یک خبرنگار و کلمات توهین‌آمیز ستاره سابق بارسلونا جنجالی شده است.

 خبرنگاری که هدف خشم پیکه قرار گرفت جوردی مارتین نام دارد که یکی از شناخته‌شده‌ترین خبرنگاران مطبوعات شهر بارسلون به حساب می‌آید و در گذشته بارها مطالبی زرد و جنجالی درباره پیکه منتشر کرده است.

خشم پیکه در توییتر

مارتین در توییتر تصویری از حساب اینستاگرامی خود منتشر کرد که نشان می‌داد جرارد پیکه یکی از استوری‌های او را دیده است. او این پست را با عبارت "دوست صمیمی‌ام من را نگاه می‌کند" به پایان برد.

این توییت به خودی خود جنجالی نبود ولی پیکه نتوانست خشم خود را کنترل کند و در پاسخ مارتین نوشت:" مواد را ترک کن". تا این لحظه پاپاراتزی اسپانیایی واکنشی به توییت پیکه نشان نداده ولی سیلی از انتقادها علیه پیکه به راه افتاده است.