بارسلونا قید ستاره منچسترسیتی را نمی‌زند

به نظر می رسد که بارسلونا در همین ژانویه پیگیری هایی برای جذب برناردو سیلوا ، هافبک و وینگر پرتغالی منچستر سیتی انجام داده است اما در نهایت قصد دارد که این انتقال را در تابستان آینده رسمی و نهایی کند.

به گزارش فوتبالی، علاقه بارسلونا به جذب برناردو سیلوا کاملا مشهود است چرا که آبی و اناری ها در تابستان گذشته هم به دنبال جذب این بازیکن بودند اما در نهایت این انتقال رقم نخورد و اکنون بارسا می خواهد در تابستان آینده کار را یکسره کند.

به گفته گریم بیلی، خبرنگار اسکای اسپورت، بارسلونا در همین پنجره زمستانی نقل و انتقالات صحبت هایی درباره در دسترس بودن برناردو سیلوا، با منچستر سیتی داشته است. البته سیتیزن ها به هیچ وجه نمی خواستند برناردو سیلوا را در زمستان بفروشند و به همین دلیل بارسا ادامه مذاکرات را برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بعدی انجام خواهد داد.

بارسلونا قید ستاره منچسترسیتی را نمی‌زند

پپ گواردیولا همواره گفته است که مانع جدایی بازیکنانی که می خواهند از باشگاه بروند، نمی شود. برناردو سیلوا خودش هم دوست دارد تجربه جدیدی داشته باشد و در بارسلونا توپ بزند. به نظر می رسد که در تابستان در نهایت این اتفاق رقم بخورد اما در ساعت های پایانی نقل و انتقالات چنین چیزی رخ نخواهد داد.