پرسپولیس 0 - آلومینیوم 0 / پرسپولیس همچنان ناکام

در آخرین دیدار روز نخست مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر ، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت 15:45 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

این دیدار هم‌اکنون در حال برگزاری است.

تا دقیقه 65

پرسپولیس 0

گل:

اخراج: علیرضا بیرانوند(43)

***

آلومینیوم 0

گل:

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شیخ دیاباته و محمد عمری.

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی، امین جهان کهن، میلاد فخرالدینی و سید احسان حسینی.

*لحظات حساس:

دقیقه ۹: یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس به دست آمد که شوت خطرناک امید عالیشاه را حسین پورحمیدی از زیر طاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۵: با سانتر کرنر توسط امین جهان‌کهن، محمدرضا آزادی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: میلاد سرلک اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 39: برخورد مدافع آلومینیوم با شیخ دیاباته فریاد پرسپولیسی‌ها را در پی داشت و سرخپوشان اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند، اما داور در این صحنه دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 43: علیرضا بیرانوند به دنبال خروج اشتباه خود میلاد فخرالدینی را بیرون از محوطه جریمه متوقف کرد که داور در این صحنه دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس را از زمین اخراج کرد.

دقیقه ۷۰: نقی‌زاده از سمت راست ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد و احسان حسینی می‌توانست دروازه را باز کند، اما ضربه سر او با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: مهدی ترابی پس از انجام حرکتی تکنیکی، توپ را در محوطه جریمه به سرلک رساند و او در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما امیر نوری از راه رسید و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۰: محمدرضا آزادی در محوطه جریمه موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آورد که شوت ابتدا توسط مدافع پرسپولیس دفع شد و سپس با واکنش عالی گوهری برگشت داده شد و در ادامه مهاجم آلومینیوم توانست دروازه را باز کند اما داور خطا اعلام کرد.

دقیقه ۸۳: شوت خطرناک عیسی آل‌کثیر از داخل محوطه جریمه را حسین پورحمیدی با واکنشی زیبا دفع کرد.