اخبار استقلال| ارتباط مستقیم ساپینتو با ستاره آلمانی برای حضور در استقلال!

کادرفنی و مدیریت  استقلال  در پی این هستند تا یک جای خالی لیست تیم را با بازیکن مورد نظرشان پر کنند که بتواند به استقلال یاری برساند. ساپینتو در مورد گزینه مورد نظرش اصرار فراوان داشت تا بتواند یک بازیکن خارجی را جذب کند اما علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال راضی به حضور بازیکن خارجی نبود زیرا با قیمت بالای دلار وی ترجیح می داد که یک بازیکن لیگ برتری به استقلال بپیوندد.

در حال حاضر اما مدیریت استقلال با توجه به محدودیت‌های استقلال و یک جای خالی در لیست تیم سرانجام خواسته سرمربی تیم را پذیرفت و قرار بر این است که هافبک مورد نظر سرمربی تیم هفته آینده راهی ایران شود تا پس از حضور در تست پزشکی در تمرینات شرکت کند.

این بازیکن برخلاف ادعاها اروپایی و آلمانی و یک هافبک هجومی و بازیساز است که ساپینتو شدیدا به چنین بازیکنی در تیمش نیاز دارد. گویا این بازیکن زیر نظر مستقیم ساپینتو قرار است استقلالی شود و وی مدت‌هاست که با سرمربی  استقلال در ارتباط است تا با شرایط مناسب راهی استقلال شود.

این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه استقلال به دلیل بدهی نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد و اگر این بدهی پرداخت نشود شاید حتی این تیم با کسر امتیاز و سقوط به رده‌های پایین‌تر محکوم شود.

ارتباط مستقیم ساپینتو با ستاره آلمانی برای حضور در استقلال!