استقلال - پیکان/ خیز آبی‌ها به سمت صدرجدول در هوای برفی

 هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری یک دیدار شروع خواهد شد که استقلال در تهران میهمان پیکان است و دو تیم از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) به مصاف هم می‌روند.

این دیدار به علت میزبانی پیکان در جایی غیر از ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و در نتیجه مجوز حضور تماشاگران در این دیدار صادر نشده است. البته باشگاه‌ پیکان که در چند هفته اخیر در ورزشگاه انقلاب در شهر کرج به میدان رفته بود، نسبت به برگزاری بازی تیمش در ورزشگاه دستگردی معترض بود.

با توجه به هوای برفی تهران و برودت هوا، به نظر می‌رسد در صورت لغو نشدن مسابقه دو تیم کار سختی در این دیدار خواهند داشت؛ دیداری که در نیم‌فصل نخست گلی در برنداشت و دو تیم به تساوی دست یافته بودند.

پیکان - استقلال

زمان: ساعت ۱۵

مکان: ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) تهران

غایبان

پیکان: امیر شعبانی، ابراهیم صالحی، دانیال جهانبخش، امیرحسین عزیزی، محمد ناصاری، محمدحسین فلاح، امیرحسین غلامی، مجتبی حق‌دوست.

استقلال: مهدی مهدی‌پور

نتایج پنج بازی اخیر (از هفته پانزدهم تا نوزدهم)

پیکان: باخت - باخت - برد - مساوی - مساوی

استقلال: باخت - باخت - برد - برد - برد

امتیاز و رتبه در جدول

پیکان: ۲۱ امتیاز - دوازدهم

استقلال: ۳۶ امتیاز - سوم

استقلال

نکته: استقلال بعد از باخت‌های تلخ در هفته پانزدهم و شانزدهم، در سه بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و خبر خوش برای آن‌ها این است که ریکاردو ساپینتو با پشت سر گذاشتن محرومیت خود می‌تواند تیمش را از کنار زمین همراهی کند. دیگر اتفاق خوب برای استقلال، بازگشت سیدحسین حسینی، کاپیتان و دروازه‌بان‌ اصلی این تیم به ترکیب است که می‌تواند اطمینان خاطر بیش‌تر به همبازیان خود در طول مسابقه بدهد. در سوی مقابل پیکان مصدوم‌های پرتعدادی دارد اما این تیم هم در سه بازی گذشته خود شکست نخورده است.

سایر بازی‌های هفته بیستم روز یک شنبه (۲۴ بهمن) و دوشنبه (۲۵ بهمن) برگزار می‌شود.