قهر مدیرعامل با مربی استقلالی

اظهارات اخیر رضا عنایتی در کنفرانس خبری نشان می‌دهد او از شرایط باشگاه نفت مسجدسلیمان راضی نیست. داستان از این قرار است که هفته گذشته و بعد تساوی تیم نفت مسجدسلیمان مقابل تیم پیکان قرار بود 10 درصد از مبلغ قرار‌داد بازیکنان را پرداخت کنند اما این 10 درصد به 5 درصد تبدیل شد.

گویا این مربی زمانی که با مسئولان باشگاه به توافق رسید که به او وعده پول دادند و مدعی شدند می‌تواند بازیکنان مورد نظرش را بخرد و البته به باشگاه نیز پول تزریق می‌شود اما وقتی این وعده محقق نشد رضا عنایتی حق را به بازیکنان داد. وقتی این مربی دید نه‌ تنها مشکلات مالی پا‌برجاست بلکه از وعده‌ها هم عقب هستند، اعتراض خود را در کنفرانس خبری بازی با استقلال نشان داد.

از طرفی تلاش‌های مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان برای پرداخت پول به بازیکنان به نتیجه نرسید. در نتیجه ابوذر شجاعی، مدیرعامل نفتی‌ها با کمک وزارت نفت از طروق دیگری موفق شدند پول جمع کنند که جمع آن به 2 میلیارد تومان رسید. شجاعی این پول را با چک شخصی خود در اختیار اعضای تیم قرار داد و به این ترتیب به هر بازیکن 5 درصد پول رسید. از این رو مدیریت باشگاه با توجه به سختی‌ای که برای تهیه این پول کشیده بود، توقع داشت عنایتی به جای گله و گله‌گذاری از آنها به خاطر تلاش‌شان یاد کند.

قهر مدیرعامل با مربی استقلالی

شنیدیم شجاعی به نوعی ناراحتی خود از این وضع را بعد از کنفرانس خبری به اطلاع سرمربی تیمش رساند و حتی دوشنبه شب وقتی سرمربی تیم با او تماس گرفته تا در این مورد یا دیگر مسائل گفت‌وگو کند جواب تماس‌های این مربی را نداده است. وی به گوش عنایتی رسانده است که دو هفته به خاطر قولی که به او داده بود به دنبال پول بود و توقع نداشت چنین اظهاراتی را بشنود.